Gå til innhold

Acne-skjerf krympet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Acne-skjerfet mitt ble ved et uhell med i vaskemaskinen på 60grader, og det har nå krympet veldig.

Er det noe jeg kan gjøre for å strekke det helt ut igjen?? Bortsett fra å dra i det da, det hjalp ikke særlig...

Anonymous poster hash: 71d37...7a1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg krympet en ullgenser en gang og la den i bløt i vann tilsatt masse balsam. Lot den ligge en god stund og strakk den tilbake i riktig størrelse og fasong igjen.

Vet om flere som har gjort det samme.

Anonymous poster hash: ae049...221

• Liker 1
Skrevet

Jeg krympet en ullgenser en gang og la den i bløt i vann tilsatt masse balsam. Lot den ligge en god stund og strakk den tilbake i riktig størrelse og fasong igjen.

Vet om flere som har gjort det samme.

Anonymous poster hash: ae049...221

Supert, tusen takk :) Skal prøve det.

Anonymous poster hash: 71d37...7a1

Skrevet

Hvorfor presisere at det er Acne? Et vanlig ullskjerf kunne ha krympet det også. Nok et bevis på at Acne er like bullshit som resten.

Anonymous poster hash: f98c8...9b3
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor presisere at det er Acne? Et vanlig ullskjerf kunne ha krympet det også. Nok et bevis på at Acne er like bullshit som resten.

Fordi at det har konkrete vaskeanvisninger og er laget av en konkret type ull? Er ikke så dumt å presisere som du skal ha det til kjære deg... Og det er ikke bare Acne som krymper i vask, hva som helst av ull krymper på 60 grader i maskin til din informasjon.

• Liker 4
Skrevet

Hvorfor ikke? hvis personen bare hadde skrevet: skjerfet mitt krympet! hadde folk sikkert spurt mange ganger: hvilket type skjerf er det? er det ull? cashmere? osv.. Sparer oss andre for mange like spørsmål på rad spør du meg..

Skrevet (endret)

Hvorfor ikke? hvis personen bare hadde skrevet: skjerfet mitt krympet! hadde folk sikkert spurt mange ganger: hvilket type skjerf er det? er det ull? cashmere? osv.. Sparer oss andre for mange like spørsmål på rad spør du meg..

Acne-skjerf er ikke så veldig konkret det heller. Acne har ikke bare en type

Endret av teit1
  • Liker 1
Gjest crazycatlady
Skrevet

Hvorfor presisere at det er Acne? Et vanlig ullskjerf kunne ha krympet det også. Nok et bevis på at Acne er like bullshit som resten. Anonymous poster hash: f98c8...9b3

Noen som er sjalu på ts som har acne-skjerf skjønner jeg! :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...