AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Acne-skjerfet mitt ble ved et uhell med i vaskemaskinen på 60grader, og det har nå krympet veldig. Er det noe jeg kan gjøre for å strekke det helt ut igjen?? Bortsett fra å dra i det da, det hjalp ikke særlig... Anonymous poster hash: 71d37...7a1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Jeg krympet en ullgenser en gang og la den i bløt i vann tilsatt masse balsam. Lot den ligge en god stund og strakk den tilbake i riktig størrelse og fasong igjen. Vet om flere som har gjort det samme. Anonymous poster hash: ae049...221 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Jeg krympet en ullgenser en gang og la den i bløt i vann tilsatt masse balsam. Lot den ligge en god stund og strakk den tilbake i riktig størrelse og fasong igjen. Vet om flere som har gjort det samme.Anonymous poster hash: ae049...221 Supert, tusen takk Skal prøve det. Anonymous poster hash: 71d37...7a1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Hvorfor presisere at det er Acne? Et vanlig ullskjerf kunne ha krympet det også. Nok et bevis på at Acne er like bullshit som resten. Anonymous poster hash: f98c8...9b3 2
PrinsesseNila Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Hvorfor presisere at det er Acne? Et vanlig ullskjerf kunne ha krympet det også. Nok et bevis på at Acne er like bullshit som resten. Anonymous poster hash: f98c8...9b3 Fordi at det har konkrete vaskeanvisninger og er laget av en konkret type ull? Er ikke så dumt å presisere som du skal ha det til kjære deg... Og det er ikke bare Acne som krymper i vask, hva som helst av ull krymper på 60 grader i maskin til din informasjon. 4
Sugardoll Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 Hvorfor presisere at det er Acne? Et vanlig ullskjerf kunne ha krympet det også. Nok et bevis på at Acne er like bullshit som resten. Anonymous poster hash: f98c8...9b3 Hvorfor ikke? hvis personen bare hadde skrevet: skjerfet mitt krympet! hadde folk sikkert spurt mange ganger: hvilket type skjerf er det? er det ull? cashmere? osv.. Sparer oss andre for mange like spørsmål på rad spør du meg..
teit1 Skrevet 14. november 2014 #7 Skrevet 14. november 2014 (endret) Hvorfor ikke? hvis personen bare hadde skrevet: skjerfet mitt krympet! hadde folk sikkert spurt mange ganger: hvilket type skjerf er det? er det ull? cashmere? osv.. Sparer oss andre for mange like spørsmål på rad spør du meg.. Acne-skjerf er ikke så veldig konkret det heller. Acne har ikke bare en type Endret 14. november 2014 av teit1 1
Gjest crazycatlady Skrevet 15. november 2014 #8 Skrevet 15. november 2014 Hvorfor presisere at det er Acne? Et vanlig ullskjerf kunne ha krympet det også. Nok et bevis på at Acne er like bullshit som resten. Anonymous poster hash: f98c8...9b3 Noen som er sjalu på ts som har acne-skjerf skjønner jeg! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå