Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg og samboeren min sluttet på ppiller i april i vår. Siden den gang har jeg hatt uregelmessig sykluser, alt fra 28 til 36 dager. - og jeg mistenker sterkt at jeg ikke har hatt så mange eggløsninger på den tiden,

Gikk til innkjøp av billig strimmler til eggløsningstester startet på de dagen etter mensen var ferdig nå og etter å ha lest litt i forum osv har jeg inntrykk av at de skal bli sterkere og sterkere jo nærmere eggløsningen man kommer, stemmer dette?? For mine blir nemlig svakere og svakere for hver dag som går 😩

Men jeg skal til legen imorgen, og jeg lurte felt på om noen har noen tips til hva jeg skal forhøre meg om og hva jeg kan "kreve"? Jeg er 25 år, mor min hadde ingen problemer med å bli gravid med oss å det skjedde på første forsøk! ( har to søsken) Men så er det bare mine foreldre som har klart å fått baby naturlig i familien min, alle søskenbarna mine er prøverør, og de var over 25 når de begynte mens mamma fikk alle oss før hun var 25. Så jeg begynner å bli stressa!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow.. Det kan ha noko med at sambuaren din har gått på p-pillen...

Neida. Håpar du finn ut av det :) ❤️

Anonymous poster hash: adf43...9a9

• Liker 1
Skrevet

Du har dessverre ikke krav på noe utredning før det har gått et år. Men du jan jo evt gå til privat gynekolog.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 679a5...ac2

Skrevet

Vet du hva årsaken til alle prøverørssøskenebarna er?

Har dere endometriose i familien? Årsaken kan jo og ligge hos partneren.

Anonymous poster hash: 55dd0...6cb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...