AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Må bare få det ut! Akkurat tatt ut klær fra vaskemaskinen... 1 stk nesten ny BH har spilen raknet på og den har spiddet og spjært opp den andre Bh'en i vaskeposen og laget hull i selve posen. Den ene BH var på sin første vask. HEL%%%#&&&&! Dessverre så jeg nå at de er merket med kun håndvask, så det er vel knappast poeng i å klage på dem. Det var bortkastede 1200 kroner... Anonymous poster hash: 283b4...901
Elanore Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Kjipt. Har begynt med å håndvaske dem selv etter å ha hatt problemer med lignende.
Gjest Lille-pus Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 (endret) Må bare få det ut! Akkurat tatt ut klær fra vaskemaskinen... 1 stk nesten ny BH har spilen raknet på og den har spiddet og spjært opp den andre Bh'en i vaskeposen og laget hull i selve posen. Den ene BH var på sin første vask. HEL%%%#&&&&! Dessverre så jeg nå at de er merket med kun håndvask, så det er vel knappast poeng i å klage på dem. Det var bortkastede 1200 kroner... Anonymous poster hash: 283b4...901 Finvask og lav sentrifugehastighet? Hvis 'ja', og dette er et anerkjent merke som normalt er av god kvalitet (vedlig nysgjerrig nå kjenner jeg) så ville jeg tatt med både kvitteringen og begge BH'ene tilbake til btikken og reklamert. Håndvask i dag er finvaskprogram i vaskemaskinen, og såpass som 30/40 grader finvask og lavhastighets sentrifugering skal en BH tåle, gang etter gang. Endret 11. november 2014 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Tja, hvis du har brukt håndvaskprogram på maskinen så har du vel ditt på det tørre? Anonymous poster hash: 7f35f...4b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå