LaToya Skrevet 21. juli 2004 #1 Skrevet 21. juli 2004 Litt inspirert av andre tråder her og mine egne tanker. Er det flere her inne som ikke liker/trives med å være singel ? Virker som de fleste trives med det. Jeg synes det er helt greit, men kunne jeg velge hadde jeg ikke vært singel. Savner en kjæreste, men er langt fra desperat. Andre som har det sånn ?
aline Skrevet 21. juli 2004 #2 Skrevet 21. juli 2004 Tja, jeg trives med å være singel, men hadde jeg kunnet valgt å allerede å ha funnet han jeg skal dele livet mitt med, så hadde jeg nok valgt det. Selv om jeg trives som singel, så velger jeg ikke singeltilværelsen istendenfor å møte noen, om du skjønner. Men når det nå er her jeg er, så trives jeg med det, men ser frem til den dagen jeg har funnet ham jeg skal oppleve resten av livet med.
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2004 #3 Skrevet 21. juli 2004 Jeg har ikke vært single på årevis så jeg kan nesten ikke huske åssen det er......
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2004 #4 Skrevet 21. juli 2004 jeg er egentlig lei å være singel... eller det blir så stress for alle venninene mine har samboere og har alltid typen å være med...grr.. og så er jeg lei av at alle forhol går i vasken for meg!det blir aldri noe mer!!!!
Icy Skrevet 21. juli 2004 #5 Skrevet 21. juli 2004 Er dårlig med forhold på min front også. Er ikke noe jeg ønsker men ikke lett å finne en man liker godt. Gidd ikke å bli sammen hvis jeg ikke føler meg helt sikker. Er nok forhold som går i vasket uansett.
Melissa Gioberti Skrevet 21. juli 2004 #6 Skrevet 21. juli 2004 Etter å ha vært i ett samboerforhold savner jeg ærlig talt ikke en samboer hvertfall!! Men en kjæreste som bare plutselig kom innom hver søndag hadde jo vært kjekt å ha!
Gjest Moonshadow Skrevet 21. juli 2004 #7 Skrevet 21. juli 2004 Trives jo godt alene, men hadde jo vært koselig med en å dele alt med..
alisia4 Skrevet 15. august 2004 #8 Skrevet 15. august 2004 Jeg er alene og har vært det i to år nå. Jeg har det bra, og trivdes så bra som jeg kan alene. Men jeg savner en å være glad i, og ønsker ikke være lenge alene. Vel, alene er jeg ikke forde jeg har barn som skal taes hånd om også. Og da flyr tiden. Men samtidig så opplever jeg at det til tider er tøft. Må hele tiden stå på egne ben, ta egne avgjørelser, ingen å dele glede og sorg med heler, og det savner jeg. Jeg mener selvsagt ikke at jeg IKKE hadde vært selvstendig vist jeg hadde vært i forhold, men tanken er bare det at det er lettere å være to. Nå bruker jeg mye av tiden på ungene, vi har reist endel og gjort mye gøy sammen. Det er jo klart det betyr allverden for meg det. Men det vil likevel være lettere å ha noen å dele ansvaret med.
Usikker Skrevet 15. august 2004 #9 Skrevet 15. august 2004 Jeg skulle gjerne hatt en å dele livet mitt med. Til tider er det et stort savn......... føler meg ofte alene, og føler at "alle andre" har en partner........ Er i perioder sliten av å måtte ordne alt sjøl - ingen som støtter/hjelper, ingen som "gir et spark bak". Ingen som "er der" når jeg trenger det.......... Ja - jeg er ufrivillig singel. Har vært det så lenge at jeg nesten har resignert.......... Jo, skal jeg være ærlig, så har jeg nok det! :-( Men - jeg vil nå heller ikke ha en partner for enhver pris...... og er glad i mitt eget selskap også. Så jeg kunne jo absolutt hatt det værre!
alisia4 Skrevet 15. august 2004 #10 Skrevet 15. august 2004 usikker skrev: Jeg skulle gjerne hatt en å dele livet mitt med. Til tider er det et stort savn......... føler meg ofte alene, og føler at "alle andre" har en partner........ Er i perioder sliten av å måtte ordne alt sjøl - ingen som støtter/hjelper, ingen som "gir et spark bak". Ingen som "er der" når jeg trenger det.......... :cry: skriver under på den ja. Vi skulle kanskje startet en forening for single
SimSim Skrevet 22. august 2004 #11 Skrevet 22. august 2004 Jeg er singel og trives ikke med det. Har vært alene i 5 år, det er ikke lett å finne Prinsen :evil: Hjelper lite at andre sier han dukker opp når du minst venter det...iallfall når det skal ta så lang tid! Hmf... SimSim
alisia4 Skrevet 24. august 2004 #12 Skrevet 24. august 2004 :-? situasjonen tatt i betraktning, så har jeg det bra. Men jeg savner en å være glad i, dele sorger, gleder, stunder og ansvar med. Samt godt selskap og mye mer.
oskar74 Skrevet 24. august 2004 #13 Skrevet 24. august 2004 Skulle veldig gjerne hatt en som gjorde at alt i hverdagen gikk som en lek (ihvertfall nesten... :-) )
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2023 #14 Skrevet 28. januar 2023 Hvordan går det med dere nå? 20 år siden denne tråden. Anonymkode: 452c1...df8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå