Gå til innhold

Hva mener han med det hele?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet på høgskole i høst og i klassen min går det en fyr. Jeg visste hvem denne fyren var fra før av men kjente han ikke. Jeg hadde ikke noe spesielt inntrykk av han.

Da vi startet i samme klasse var han veldig kontaktsøkende mot meg, selv om vi ikke før hadde snakket sammen. Han er veldig snill og hyggelig, mer mot meg enn mot andre, og andre sier han liker meg. Men jeg vet ikke... Han gjør ikke noe for å bli kjent med meg, slik som å prate mer med meg eller invitere meg med ut. Han har invitert meg på fest noen ganger og den ene gangen dro jeg, men han snakket ikke noe særlig med meg.

Jeg bruker litt tid på å bli kjent med mennesker, og jeg blir fort usikker på folk hvis de er for frempå med engang, slik som han var. Uten å høres for selvgod ut så har venner sagt til meg at de skjønner ikke hvorfor ikke jeg har kjæreste: "du som er så flott"..

Jeg blir ganske forvirret fordi hvis han er interessert så må han vise litt mer interesse for meg, ikke bare invitere meg på fest. Vil det si han ikke er interessert i meg som kjæreste- emne men kun som helge-kos? Hvis han tør å inviterer meg med på fest, da tør han å inviterer meg med ut og eller?! Jeg blir bare sur og gretten og vil egentlig ikke være så veldig hyggelig lenger hvis det han prøver på er å kun gi små drypp som evt kan gi han napp senere. Da burde han egentlig bare droppe hele "spille snill" greia...Jeg blir GAL!!

Anonymous poster hash: 17f4d...8f6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan vel bare han svare på?

Anonymous poster hash: a96f4...c53
Skrevet

Mulig han ikke er interessert i deg på den måten?

Anonymous poster hash: 96246...c00
Skrevet

Er han litt sjenert og kanskje trenger litt tid før han tør å snakke med deg på festen?

Anonymous poster hash: 218d4...991

Skrevet (endret)

Virker som du irriterer deg for at han ikke tar mer intiativ. Men det er kanskje ikke så lett å være han, da jeg ikke får inntrykk av at du tar så mye intiativ tilbake. Når han inviterte deg på fest, og han føler at han hele tiden må ta intiativene, tror han kanskje at du ikke er interessert hvis du ikke gir signaler om det motsatte. Man vil jo ikke virke innpåsliten heller vet du.

Så kanskje du rett og slett skulle spørre han ut?

Endret av Flibidy Flæbidy
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...