AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #101 Del Skrevet 7. august 2015 Hva gir man en blondine som har alt? Penicillin Anonymous poster hash: 2dfa6...02f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #102 Del Skrevet 8. august 2015 Hva er forskjellen mellom kvinnfolk og terrorister? Det er mye lettere å forhandle med terrorister. Anonymous poster hash: b1f5f...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 12. august 2015 #103 Del Skrevet 12. august 2015 (endret) Jeg så disse på et annet forum og de var for morsomme til å ikke postes her Hva er likheten mellom en sitron og en pære? Begge er sure, untatt pæren. Et fly frakter 500 murstein. Én murstein faller ut. Hvor mange er igjen? 499. Hvordan får du en elefant inn i et kjøleskap? Du åpner døra, setter elefanten inn, lukker igjen døra. Hvordan får du en giraff inn i et kjøleskap? Du åpner døra, tar elefanten ut, putter giraffen inn, lukker igjen døra. Løvenes konge holder selskap. Alle dyrene er der, unntatt ett. Hvilket? Giraffen, fordi han er i kjøleskapet. En kvinne må svømme over en elv bebodd av krokodiller. Kvinnen svømmer over og kommer seg uskadd til den andre siden. Hvorfor? Fordi krokodillene er på festen. Kvinnen dør likevel. Hva drepte henne? En flygende murstein. Endret 12. august 2015 av Winza 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2015 #104 Del Skrevet 12. august 2015 Jeg så disse på et annet forum og de var for morsomme til å ikke postes her Hva er likheten mellom en sitron og en pære? Begge er sure, untatt pæren. Du henger på diskusjon.no skjønner jeg. Anonymous poster hash: b1f5f...57c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 12. august 2015 #105 Del Skrevet 12. august 2015 (endret) Jeg gjorde det før, jeg er ferdig der Bare var innom tråden der igjen for latterens skyld Endret 24. august 2015 av Jacklost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 12. august 2015 #106 Del Skrevet 12. august 2015 Hvordan vet man at det har vært en elefant i kjøleskapet? Det er fotspor i leverposteien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 13. august 2015 #107 Del Skrevet 13. august 2015 Ryddet for persondebatt. Tekola, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forglemmegei Skrevet 13. august 2015 #108 Del Skrevet 13. august 2015 Det var en gang en løve som jaget en sau gjennom ørkenen. Men sauen klatret opp i ett høyt tre. Løven la seg under treet for å vente til sauen kom ned igjen. Men det ble etterhvert så varmt at sauen begynte å nappe av seg ull. Dermed trodde løven at det snødde, så den frøs ihjel.. Anonymous poster hash: b1f5f...57c Hahaha 😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forglemmegei Skrevet 13. august 2015 #109 Del Skrevet 13. august 2015 Hva heter Jehovas Vitner i Kina? Ding Dong Hahaha nå lo jeg masse 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2015 #110 Del Skrevet 13. august 2015 Hva heter Spagetti på Kinesisk? SPAGETIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII Anonymous poster hash: 2dfa6...02f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 13. august 2015 #111 Del Skrevet 13. august 2015 Hva gir man en blondine som har alt? Penicillin Anonymous poster hash: 2dfa6...02f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 13. august 2015 #112 Del Skrevet 13. august 2015 Ola står og kapper planker så sier han:– Au! Der gikk det en finger. Så sier Bjarne:– Hvordan klarte du det?– Jeg bare gjorde sånn, au! Der gikk det en til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 14. august 2015 #113 Del Skrevet 14. august 2015 Hva heter Jehovas Vitner i Kina? Ding Dong Etter å ha lest på denne flere ganger, siden du postet denne, er det først NÅ jeg forstod den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 14. august 2015 #114 Del Skrevet 14. august 2015 Pjokkeline da! :D -I hvilket land foregår det mest fistfucking? - i Armenia (Armen-i'a) -Hørt om mannen som var ute og kjørte med hunden i baksetet? Så måtte han bråbremse og fikk dog på ruten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 14. august 2015 #115 Del Skrevet 14. august 2015 Hahaha nå lo jeg masse Da har du riktig type humor ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. august 2015 #116 Del Skrevet 18. august 2015 Hvordan blir store sykehus i Norge varmet opp ? De pasientene med høyest feber blir lagt på gangen... Anonymous poster hash: b1f5f...57c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 5. september 2015 #117 Del Skrevet 5. september 2015 Hva kaller du det når en delfin tar bilde av seg selv? En delfie 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 5. september 2015 #118 Del Skrevet 5. september 2015 Hvorfor står det 17 blondiner utenfor diskoteket?De må være 18 for å få komme inn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2015 #119 Del Skrevet 13. september 2015 Gimli, Legolas and Pippin are captured by the orcs and locked away in a dungeon. These orcs aren't too nasty though, and they say each of the captives may have a years supply of one luxury. Legolas chooses Elven literature and they slam the door. Gimli chooses malt beer and is shut away too. Pippin decides on pipeweed and he also is locked up. A year later all the orcs are defeated and the captives are released. Legolas strides out and says "Was that a year already? I hardly got started!" Gimli staggers out and says "Wow, that was great. Show me to the pub!" Pippin is released, he steps out and says "Anyone got a light?" Anonymous poster hash: b1f5f...57c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 19. september 2015 #120 Del Skrevet 19. september 2015 Det var en gang, men nå er den en korridor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå