Blondepiken Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Hvordan liker dere menn at vi kvinner er på en date? Skal vi være flørtete, eller helst la dere ta dere av den biten? Hvordan liker dere i såfall å bli flørtet med? Hvordan liker dere at vi kler oss og sminker oss på en date? Hva liker dere å bli spurt om/snakke om? Hva liker dere å gjøre på en date? Hvordan kan vi sjarmere dere i senk?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Skjennert, søt og pen. Anonymous poster hash: 6fcd1...2ff 1
guttemann Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Jeg foretrekker jenter med egne meninger OG godt humør. På en ideell date sitter smilene og latteren løst, og vi har "fornærmet" hverandre minst et par ganger etter å ha vært uenige om et eller annet. Men det er jo noe som funker bare hvis kjemien er der omtrent helt fra begynnelsen. På en god date fleiper man som om hun var en gammel venninne, men med mer glimt i øyet. 4
Ok2k Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Naturlig, med selvtillit og selvinnsikt. 2
Hapa Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 Jeg liker generelt at mennesker er seg selv på godt og vondt, ikke spiller spill og er ærlige med seg selv og de rundt dem. Dette gjelder også på en date, jeg vil jo bli kjent med kvinnen og den hun er innerst inne, ikke den hun prøver å late som hun er... Husk, det er kjemien som betyr noe til syvende og sist. Vær deg selv og gjør det som føles rett for deg, da fremstår du også best overfor andre. 4
Gjest HowardRoark Skrevet 12. november 2014 #6 Skrevet 12. november 2014 (endret) Vær deg selv du, jenta mi. Jeg flørter gjerne, men jeg kan ikke gjøre det alene. Selv om jeg liker å fortelle de jeg skal møte at de skal ta på seg noe sexy, så er det egentlig mest for å terge de. Er ikke så viktig. Men føles selvsagt veldig bra når det dukker opp en pen jente som tydelig har gjort en innsats og har lyst å se bra ut for meg. Man trenger dog ikke overdrive. Endret 12. november 2014 av HowardRoark 2
Gjest HeiHade Skrevet 12. november 2014 #7 Skrevet 12. november 2014 (endret) Ikke tenk på hvordan folk vil at du skal være, for den fasaden klarer du bare holde opp en viss stund. Vær deg selv og vent til du finner en som er villig til å ta deg for den du er. Når det er sagt så er det ingenting galt med å bli litt obs på uvaner man har som f.eks at man er på mobilen og slike ting. Men det er lite vits i å late som om man har andre meninger, holdninger, oppførsel osv enn den man egentlig har. Endret 12. november 2014 av HeiHade 3
Gjest Lille-pus Skrevet 12. november 2014 #8 Skrevet 12. november 2014 Vær det mennesket du er. Ingen, hverken mann eller kvinne, liker absolutt alle andre mennesker, - men en ting har de fleste felles: nemlig at de ikke liker mennesker som via skuespill prøver å være noe annet enn de egentlig er. 4
Blondepiken Skrevet 13. november 2014 Forfatter #9 Skrevet 13. november 2014 Takk for svar, alle sammen. Klart jeg skal være meg selv, hadde da aldri funnet på å late som noe annet. Men jeg kan jo som alle andre være mer flørtende noen ganger enn andre. Jeg går heller aldri med klær som ikke er "meg", likevel kler jeg meg mer casual en dag og mer pyntet en annen. Jeg lurte ikke på hvem jeg skal være Mulig jeg ikke var tydelig nok
Ok2k Skrevet 13. november 2014 #10 Skrevet 13. november 2014 Ja, du trenger å være tydeligere. Hva spør du om egentlig? Hva menn generelt liker med damer eller hvordan du kan sjarmere en mann, på en date?
Gjest HowardRoark Skrevet 13. november 2014 #11 Skrevet 13. november 2014 Kom på en liten ting. Jeg spanderer som regel alltid når jeg inviterer på en date og også når jeg blir invitert, men det jeg synes er veldig hyggelig er om hun i det minste forsøker å betale selv på et eller annet tidspunkt eller foreslår å ta neste runde. Dette avviser jeg alltid og insisterer på å betale. De fleste jeg har møtt har vært forholdsvis normale på dette området, men jeg har vært ute for kvinner som har sett på det som den mest selvfølgelige ting i verden at jeg spanderer. I tillegg virker de også ikke særlig takknemlige. Akkurat det er veldig turn-off for min del. 1
Blondepiken Skrevet 13. november 2014 Forfatter #12 Skrevet 13. november 2014 (endret) Ja, du trenger å være tydeligere. Hva spør du om egentlig? Hva menn generelt liker med damer eller hvordan du kan sjarmere en mann, på en date? Ja, hvordan jeg kan sjarmere en mann på en date (uten at man later som at man er noe man ikke er selvfølgelig)? Nå regner jeg ikke med at det finner et universelt svar på dette, men er likevel interessant å høre hva flere tenker. Kanskje noen har blitt skikkelig sjarmert på en date, av noe hun sa eller gjorde f.eks? Kom på en liten ting. Jeg spanderer som regel alltid når jeg inviterer på en date og også når jeg blir invitert, men det jeg synes er veldig hyggelig er om hun i det minste forsøker å betale selv på et eller annet tidspunkt eller foreslår å ta neste runde. Dette avviser jeg alltid og insisterer på å betale. De fleste jeg har møtt har vært forholdsvis normale på dette området, men jeg har vært ute for kvinner som har sett på det som den mest selvfølgelige ting i verden at jeg spanderer. I tillegg virker de også ikke særlig takknemlige. Akkurat det er veldig turn-off for min del. Akkurat det er ikke noe problem, liker ikke å bli spandert for mye på og særlig ikke dersom det gjelder noen jeg ikke kjenner så veldig godt Endret 13. november 2014 av Blondepiken
Blondepiken Skrevet 15. november 2014 Forfatter #15 Skrevet 15. november 2014 Skal du på date, Blondie? Kanskje det
Summers Skrevet 15. november 2014 #16 Skrevet 15. november 2014 (endret) Hva liker dere å bli spurt om/snakke om? Jeg liker ikke intervjuspørsmål. Altså forstå at du sikkert ønsker å hente ut info fra daten så spør om det du lurer på, men ikke spør meg fordi du tror at jeg liker å prate om meg selv. Endret 15. november 2014 av Summers
Gjest HowardRoark Skrevet 15. november 2014 #17 Skrevet 15. november 2014 Kanskje det Det 'nailer' du fint, Blondie.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #18 Skrevet 15. november 2014 Jeg synes at hvis jeg tenker for mye på hvordan jeg skal fremstå, så blir det litt feil fokus når jeg er på date. Har bestemt meg for at jeg vil fokusere mest på mannen og hvordan han er mot meg. Dette etter de to siste datene hvor den ene mannen ga lite av seg selv, var høflig, men veldig tilbakelent, og den andre var utadvendt, men litt nedlatende/frekk. Jeg føler at jeg var for hyggelig mot disse, fordi jeg kanskje hadde lyst til å bli likt, mens etterpå ser jeg at jeg kunne ha avsluttet datene tidligere, da de egentlig ikke var bra nok for meg i sin oppførsel. Så nå er mitt utgangspunkt at jeg er hyggelig, sexy og smart nok. Så får mennene heller vise hva de er. Anonymous poster hash: 3e522...a65
Blondepiken Skrevet 16. november 2014 Forfatter #19 Skrevet 16. november 2014 Det 'nailer' du fint, Blondie. Ja, jeg håper da det Jeg synes at hvis jeg tenker for mye på hvordan jeg skal fremstå, så blir det litt feil fokus når jeg er på date. Har bestemt meg for at jeg vil fokusere mest på mannen og hvordan han er mot meg. Dette etter de to siste datene hvor den ene mannen ga lite av seg selv, var høflig, men veldig tilbakelent, og den andre var utadvendt, men litt nedlatende/frekk. Jeg føler at jeg var for hyggelig mot disse, fordi jeg kanskje hadde lyst til å bli likt, mens etterpå ser jeg at jeg kunne ha avsluttet datene tidligere, da de egentlig ikke var bra nok for meg i sin oppførsel. Så nå er mitt utgangspunkt at jeg er hyggelig, sexy og smart nok. Så får mennene heller vise hva de er. Anonymous poster hash: 3e522...a65 Ja, det er sikkert lurt
Gjest Daenerys Skrevet 16. november 2014 #20 Skrevet 16. november 2014 Tråden er ryddet for spam. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå