AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Hei, KGere! For to måneder startet jeg å trene. Jeg er 152 cm høy og veide da 54,4 kilo. Jeg er nå 50 kilo. Målet mitt er 47-48 kilo. Jeg ville bare høre med dere om hvordan kostholdet mitt er. Hva jeg burde endre på hvis jeg burde det. Jeg er stadig på let etter litt inspirasjon i matveien, da jeg fort har til vane å spise veldig ensformig. Til frokost spiser jeg havregrøt laget på 1 dl havregryn (med vann), sukrin, kanel og en halv banan. Til lunsj varierer det veldig, men det går mye i en God Morgen Youghurt (Zero), salat, knekkebrød osv. Lunsjbiten er jeg veldig dårlig på med tanke på at jeg ikke trives å spise sammen med andre. Siden jeg fortsatt bor hjemme hos foreldrene mine spiser jeg det jeg får servert hjemme når det gjelder middag. Men det går mye i laks, kyllingwok, supper, men noen dager kan det også stå spagetti og kjøttdeig på menyen. På fredager er det alltid taco. Til kveldsmat /etter trening spiser jeg havrepannekake med cottage cheese, banan, sukrin og kanel. Noen ganger koker jeg meg også egg. Passer i alle fall på å få i meg proteiner de kveldene jeg har vært på trening. Holder meg helt unna godteri frem til lørdagen hvor jeg tillater meg å spise det jeg vil. Hender også at jeg spiser godteri på søndagen. Siden jeg så langt har gått ned i vekt med å ha det slik, ser jeg ikke grunn til å kutte ut søndagen. Ser jeg derimot at jeg går opp i vekt igjen, så må jeg se på kostholdet mitt. Ellers trener jeg styrke tre ganger i uken + intervall på mølla hver gang. Hvordan ser dette ut? Har regnet at jeg ligger på cirka 1305 kcal til dagen. Ifølge en kalorikalkulator på nett skal jeg ligge på 1298 kalorier daglig for å gå ned i vekt - 1623 kalorier for å holde vekta. Anonymous poster hash: 684eb...33d
Gjest Runforit Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 (endret) Innlegget er ryddet for avsporinger og persondebatt. Daenerys, mod. TS: Det er rom for all type mat og godteri så lenge du spiser sunt, variert og får i deg nok kcal. Når det er sagt så er det veldig lite kcal du spiser; Iallefall om du ikke spiser mer de dagene du trener. Endret 17. november 2014 av Daenerys 11
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 (endret) Innlegget er ryddet for avsporinger og persondebatt. Daenerys, mod. Når du nevner at jeg spiser for lite, så er jeg i alle fall innafor med tanke på hvor mange kalorier jeg skal ha i meg. Den kalkulatoren regnet med tre ganger trening i uken, men sant skal sies at jeg spiser gjerne en banan, tar et glass melk osv som mellommåltid hvis jeg skal trene på kvelden. (Mellom middag og trening). Så føler i alle fall at jeg får i meg nok næring. Føler jeg har energi og føler meg ikke slapp. Er bare så lei av all maten siden jeg spiser nesten det samme hver dag. <3 TS Anonymous poster hash: 684eb...33d Endret 17. november 2014 av Daenerys
veraa94 Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 (endret) Innlegget er ryddet for avsporinger og persondebatt. Daenerys, mod. Når det er sagt så synes jeg du spiser litt lite. En god morgen zero holder ikke til lunch. Du har en aktiv hverdag og hvis du fortsetter slik vil du bryte ned kroppen fremfor å bygge den opp. Spiser du noe mellom måltidene eller spise du kun det du har skrevet opp? Endret 17. november 2014 av Daenerys 2
Gjest Daenerys Skrevet 17. november 2014 #5 Skrevet 17. november 2014 Tråden er ryddet for avsporinger og persondebatt. Daenerys, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå