Xtra_lilje Skrevet 21. juli 2004 #1 Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg har bestemt meg for å selge hesten min nå, men det er vanskeligere enn jeg hadde trodd.... Det er rett og slett for dyrt for meg.Men, han har vært "kompisen" min i fem år, jeg kjøpte ham som grønn og uerfaren unghest, og i løpet av årene har vi hatt mye gøy - deltatt på stevner, fartet land og strand, vært i Danmark osv... jeg er utrolig glad i den hesten; han er alltid blid og knegger når jeg kommer; en skikkelig "jeg er klar for noe action!" - type.... Her i helgen hadde jeg noen kjøpere som var og prøvered ham,og i går ringte de og ga et bud.... Prisen var grei den, men fikk helt vondt i magen; selge kompisen min??? :-( Fornuft og følelser er ingen lett kombinasjon..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 21. juli 2004 #2 Del Skrevet 21. juli 2004 Det er sant, at fornuft og følelser ikke er en lett kombinasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vivekke Skrevet 21. juli 2004 #3 Del Skrevet 21. juli 2004 Hvordan virket de som har tenkt å kjøpe ham? Hjelper ihvertfall litt dersom du tror han kommer til å få det bra hos de nye eierne. Men skjønner at det er tøft... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linselus Skrevet 21. juli 2004 #4 Del Skrevet 21. juli 2004 Huff, ukul avgjørelse. Men en løsning kan jo være å blant annet innbake i kontrakten at du har forkjøpsrett ved eventuelt videresalg. Eller så kan du jo sette han bort på fôr til flinke mennesker, så kan du jo ta han tilbake når du får bedre råd!? Selge venner er aldri lett, men om han blir mer en byrde for deg enn en glede når det går mot vinteren tar du nok likevel den beste avgjørelsen for dere begge. Du får ikke solgt han slik at du kan ha mulighet til å besøke han innimellom da!? lykke til med salget iallfall:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå