AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 En tråd der vi kan ge oss selve litt boost. Her skriver vi en evigt langt liste over Allt som er bra med p være singel :-) Hjelp meg litt på vei.... Anonymous poster hash: 2da7f...9e0
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 At toalettet er alltid ledig. Anonymous poster hash: 8f0cd...f00
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Jeg slipper dårlig sex. Anonymous poster hash: 8c520...ad9
Gjest one of us Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 (endret) For meg er det positive med å være singel: Jeg trenger ikke ha sex. Jeg slipper å bruke prevensjon fast. Slipper å forholde meg til svigerfamilie. Kan dasse rundt i koseklær og lignende (eller være halvnaken/naken) hjemme. Trenger ikke pynte meg for noen. Kan suse rundt hjemme halvnaken/naken uten at noen blir kåt og vil ha sex. Kan se på de seriene og filmene jeg vil, og Kan høre på den musikken jeg vil, uten at noen synes det er teit, dårlig o.s.v. Ingen klager på at jeg ikke gjør husarbeid. Slipper at kjæresten er/blir sjalu, og jeg slipper selv å være/bli sjalu. Ingen forpliktelse, mas og forventninger om fremtid (gifte seg, få barn, flytte sammen). Sikkert mer, men dette kom jeg på nå. Jeg liker å være singel, og har akkurat nå ingen interesse av å finne meg kjæreste (unntaket må være søndagskjæreste eller lignende ). Endret 11. november 2014 av one of us 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 For meg er det positive med å være singel: Jeg trenger ikke ha sex. Slipper å forholde meg til svigerfamilie. Kan dasse rundt i koseklær og lignende (eller halvnaken/naken) hjemme. Trenger ikke pynte meg for noen. Kan se på de seriene og filmene jeg vil, og Kan høre på den musikken jeg vil, uten at noen synes det er teit, dårlig o.s.v. Ingen klager på at jeg ikke gjør husarbeid. Så inderlig enig i alt dette. Kanskje bortsett fra sexen. Det er et ork til tider, men herregud som jeg savner det i blant.Anonymous poster hash: d4a83...bb1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 - slipper utroskap eller kjønnssykdommer - slipper løgner - kan reise hvor jeg vil uten at en kjæreste blir sjalu og gæren - kan sitte inne hele dagen hvis jeg vil og se på dr phil eller andre serier jeg liker - lettere å være spontan, hvis noen venner plutselig vil at vi skal ut og spise etc etter jobb så gjør jeg det - slipper å bekymre meg for hva en kjæreste gjør når han ikke er med meg, som at han er utro etc (siden alle menn er utro hvis de har muligheten) kan sikkert nevne hundre andre ting som er bra med å være singel nå koser jeg meg med is-te, sjokolade og Hotel Cæsar f.eks, vet ikke om mange menn som syns det er så stas. Anonymous poster hash: b3b1b...c89 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #7 Skrevet 11. november 2014 Så inderlig enig i alt dette. Kanskje bortsett fra sexen. Det er et ork til tider, men herregud som jeg savner det i blant.Anonymous poster hash: d4a83...bb1 Hva er det å savne? Plutselig har du fått herpes eller noe fordi mannen er utro. Det syns jeg er UTROLIG digg å slippe. Bedre å gå på Ann Summers og finne seg en vibrator da. De kan ikke drepe deg sånn som kjønnssykdommer kan.. Anonymous poster hash: b3b1b...c89
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 11. november 2014 #8 Skrevet 11. november 2014 Du kan leve det livet du vil uten å måtte ta hensyn tiil andre. 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #9 Skrevet 11. november 2014 For min del er det beste med å være singel at jeg ikke lenger har noen som hver dag forteller meg hvor verdiløs jeg er. Liker også å kunne flørte med hvem jeg vil, og den spenningen det kan gi. Følelsen av at det finnes en drømmemann der ute. Slipper å barbere legger... Kan være så lat jeg vil, uten at noen klager ("merkelig nok" har jeg mer energi nå enn noen gang, og er supersprek!) Anonymous poster hash: 36d62...a10 2
Tibbie Skrevet 11. november 2014 #10 Skrevet 11. november 2014 - Jeg slipper å føle at noen blir plaget av rotet mitt - Jeg slipper å føle at det går utover andre at jeg jobber mye - Jeg slipper å føle at jeg må ha sex - Jeg kan flørte med andre og fortsatt oppleve lidenskap - slipper utroskap eller kjønnssykdommer - slipper løgner - kan reise hvor jeg vil uten at en kjæreste blir sjalu og gæren - kan sitte inne hele dagen hvis jeg vil og se på dr phil eller andre serier jeg liker - lettere å være spontan, hvis noen venner plutselig vil at vi skal ut og spise etc etter jobb så gjør jeg det - slipper å bekymre meg for hva en kjæreste gjør når han ikke er med meg, som at han er utro etc (siden alle menn er utro hvis de har muligheten) kan sikkert nevne hundre andre ting som er bra med å være singel nå koser jeg meg med is-te, sjokolade og Hotel Cæsar f.eks, vet ikke om mange menn som syns det er så stas. Anonymous poster hash: b3b1b...c89 Hva er det å savne? Plutselig har du fått herpes eller noe fordi mannen er utro. Det syns jeg er UTROLIG digg å slippe. Bedre å gå på Ann Summers og finne seg en vibrator da. De kan ikke drepe deg sånn som kjønnssykdommer kan.. Anonymous poster hash: b3b1b...c89 Her er det ei som har vært i et dårlig forhold Jeg har aldri vært sammen med slike menn, så kanskje du bare går etter feil type? 1
Gjest Nosoul Skrevet 11. november 2014 #11 Skrevet 11. november 2014 - Jeg har hele sofaen og senga for meg selv. - Kan stappe hele kjøleskapet med grønnsaker og mat JEG liker. - Jeg kan flørte og ha det gøy med andre. - Kan høre på akkurat den musikken jeg vil/se den filmen jeg vil. - Ha de vennene jeg vil ha på besøk. Ogogog... 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #12 Skrevet 11. november 2014 - Jeg slipper å føle at noen blir plaget av rotet mitt - Jeg slipper å føle at det går utover andre at jeg jobber mye - Jeg slipper å føle at jeg må ha sex - Jeg kan flørte med andre og fortsatt oppleve lidenskap Her er det ei som har vært i et dårlig forhold Jeg har aldri vært sammen med slike menn, så kanskje du bare går etter feil type? Dårlige forhold ja, tror jeg har gullmedalje i det! Men nei, har valgt det jeg trodde var stabile og rolige menn, så har de bare løyet for meg. Kan ikke se for meg at jeg blir sammen med noen igjen. Da må han være ekstremt tålmodig hvertfall! Og ta løgndetektortest for meg hver uke. Anonymous poster hash: b3b1b...c89 2
-Missi- Skrevet 11. november 2014 #13 Skrevet 11. november 2014 * FRIHET * Du kan spise hva du vil * Du kan kle deg i hva du vil * Du slipper svigermor! *Pliktsex! *stinkende manneføtter! *sjalusi menn *Du trenger ikke ha en grunn for å ikke komme hjem til middag, du trenger faktisk ikke engang spise middag!! * Du kan bruke en hel søndag på å se serier i pysjen *Du trenger ikke shave deg! det var litt jeg kom på i farten er nok myyyye mer 4
Ugly truth Skrevet 11. november 2014 #14 Skrevet 11. november 2014 Kom på en! Slipper svettestanken når han ligger i sengen å svetter og lukter forferdelig vondt! Slipper blod i sengen etter hans ekkle eksem! (Blir så kvalm nå!) 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #16 Skrevet 11. november 2014 - Kan bruke lang lang tid på badet - Slipper å tørke foundationen og pudder vekk hver gang jeg har sminket meg fra vasken, tar det når jeg gidder - Dolokket er alltid nede, og ingen tiss under doringen - Har kjøleskapet fylt med maten jeg liker, og ikke masse øl, vin derimot - Slipper å ha noen som spør hva jeg skal med enda et par sko - Har sko i bokhylla og ikke bøker - Kan høre på min musikk hele dagen uten at han skal klage på det han synes er dårlig musikk - Slipper å kjøpe to stk sengetøy når jeg skal handle inn noe nytt Yeah Anonymous poster hash: 79e51...f6f 3
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #17 Skrevet 11. november 2014 Hele isboksen for meg selv Anonymous poster hash: 9dd44...c80 3
Doge Skrevet 11. november 2014 #18 Skrevet 11. november 2014 Ingen som sier "skal du ha på deg den der? " 2
Gjest Njeida Skrevet 11. november 2014 #19 Skrevet 11. november 2014 Slipper å se på svenske filmer hele kvelden ☺️
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #20 Skrevet 12. november 2014 Slipper å se på svenske filmer hele kvelden ☺️ Svenske filmer? Så mange av de er de ikke?Anonymous poster hash: 2da7f...9e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå