AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Er det noen som kan anbefale et bra spa-hotell innen maks 3 timers kjøring fra Oslo? * Vi er to voksne uten barn, helst et sted som ikke kan forveksles med badeland for barn * Vi ønsker heller ikke et sted som legger opp til døgnet rundt-fyll for julebordsgjester etc. * Gjerne treningsavdeling *God mat er absolutt et pluss Vi har vært på Holmsbu (Hurum) og spaet i Strømstad. Fornøyd begge steder. Pers Hotel (Gol) likte vi ikke så godt, det ble for mye badeland (noen år siden vi var der sist). Anonymous poster hash: 39f7f...9cc
Gjest Lille-pus Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 (endret) Dere trenger ikke dra langt. Hva med Bristol SPA? Grand har også egen SPA avdeling, men jeg synes Bristol er et triveligere hotell som hotell. Endret 11. november 2014 av Lille-pus
Cata Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Det i Son er slett ikke verst. Var der for et par år siden og likte det godt. Min ultimate favoritt (men det blir vel litt for langt unna) er Kragerø Resort. God service, lyse rom og god mat. Skulle foreslå Strømstad, men der har dere jo vært. Ellers har man da Farris Spa i Larvik. Badeanlegget der er utmerket, men rommene er litt mørke. God mat, men ikke eksepsjonell. Husker ikke kjørelengde til Oslo, men det blir vel i grenseland av hvor langt dere planlegger å dra.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Larvik er absolutt innafor med tanke på reiseavstand. Jeg har også hørt at rommene der er mørke, men beliggenheten ser veldig bra ut på bilde i alle fall. Egentlig har vi litt lyst til å prøve Vestlia på Geilo, men venter til skisesongen er ordentlig i gang.Anonymous poster hash: 39f7f...9cc
Amarone Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 Anbefaler Farris bad, og å betale litt mer for å få større rom med sjøutsikt. Maten var helt grei, men ikke mer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå