Gå til innhold

Hva synes dere om skinnbukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synes det kan være veldig stilig, men det kommer gjerne an på kroppsfasongen og stilen til den som bruker det.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg synes folk må få lov til å velge selv hva de har lyst til å kle seg i, helt uavhengig av hva andre synes.

Lærbukser kan være knallfint, og det kan være det stikk motsatte, de kommer i et utall varianter.

Bukser i ekte lær er heller ikke klamme, det er det plastbukser som er.

- jeg har heller ikke sett noen aldersgrense på lærbukser til dem som mener det er 'harry' så fort den som bærer dem vipper over noen-og-30.

Hvorfor er det slik at det er de på noen-og-20 som skal bestemme hva de på noen-og-40 aller nådigst skal kunne få lov til å kle seg i? :klo:

Jeg kler meg akkurat som jeg vil og spør da ikke de på noen-og-20 om jeg aller nådigst kan få 'lov' til å bruke et av mine lærskjørt eller en av mine kjoler.

Jeg vet mine plagg kler meg, uansett om brukere på KåGe skulle mene det ikke passer seg for gamle damer ;)

Lærbukser kan altså være skikkelig fint, men det kan også være det helt motsatte, det gjelder å finne riktig bukse til riktig kropp, - akkurat som med ordinære jeans og andre plagg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...