Gå til innhold

Hva synes dere om skinnbukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjempekult på yngre jenter, men harry på folk som begynner å nærme seg 40-årsalderen og oppover.

Endret av sweg
  • Liker 1
Skrevet

Man må jo bli fryktelig klam når man har på seg en skinnbukse? :fnise:

Skinnjakker er kult, men skinnbukse...neh.

Bruker alltid strømpebukser eller stayups under. Det hjelper!

Anonymous poster hash: 4a702...547

Skrevet

DRITSTYGT

Nei, noen får det ikke til å funke. Ingen får det til å funke. Det ser ut som at man har ikledd seg en tykk søppelsekk.. Æsj.. Null stil!

Anonymous poster hash: c3b31...98a

Skrevet

Stilig, synes jeg, til og med på voksne damer! Det kommer an på fasong på buksa og hva man kombinerer den med. Jeg skjønner for så vidt hva dere mener, dere som får MC- vibber av skinnbukser, men nå finnes det så mange farger og modeller at det burde være lett å unngå.

Skrevet

Eg ser ofte folk som klarar å sjå bra ut med dei, og har vel alltid eigentleg likt dei. Kunne likevel ikkje brukt det sjølv, eg har altfor svære lår, og berre tanken på kor klamt det ville vore er ganske ille.

Skrevet

Det ser ikke ille ut - utseendemessig. Men dersom det er ekte skinn er det bare blodharry å kle seg i dyrs skinn!

Anonymous poster hash: dcf1a...8e6

:tommel::smilyblomst:

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Skinnbukser er bare helt nydelig på jenter! Røft ekte skinn som ikke sitter stramt blir fort harry, men stylet riktig er det ingenting som er mer sexy

Skrevet

Bruker skinnbukser (ikke ekte skinn) og får alltid MASSE komplimenter både fra menn og kvinner :)

• Liker 1
Gjest HeiHade
Skrevet

Enten er det drithot eller så er det dritstygt. Kommer an på kroppen hennes, stilen på buksa og hvordan antrekket er satt sammen.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg syns ikke noe særlig om skinnbukser. Får som regel litt " avdanka narkis på 80-tallet"-vibber av det :vetikke:

Haha me to. Skinnbukser er verst på menn. Blodharry og stygt. Grøss :haar: Endret av Savannah87
  • Liker 1
Skrevet

Skinnbukser er fett.

Skrevet

Enten er det drithot eller så er det dritstygt. Kommer an på kroppen hennes, stilen på buksa og hvordan antrekket er satt sammen.

Enig. Det finnes liksom ingen mellomting når det gjelder skinnbukser.

Anonymous poster hash: ed021...27e

Gjest Whatevz
Skrevet

Kommer veldig an på. Synes det er fint på slanke jenter da. Spør litt på formen på buksa

Gjest 100%naturlig
Skrevet

Skinnbukser kan være veldig kule og hot, både på gutter å jenter, men de må være helt stramme, skinny å åletrange, er megahot. Liker best den litt tights lignende skinnbukser.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg synest alltid dei er veldig kule når ein ser dei på bloggar og slikt, men har alvarleg tala aldri sett live nokon som har sett bra ut i det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...