Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

..Å åpne pakker framfor andre mennesker? Og hvorfor?

Jeg syns! Håper ikke jeg er den eneste, hehe :fnise:

Er noe med at alle har øynene på meg og forventer en reaksjon, tror jeg..

Anonymous poster hash: bd1eb...876
  • Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jaaaa!! Dette har jeg alltid mislikt! Det er noe med at jeg er redd for å ikke virke fornøyd med det jeg får tror jeg! Haha, jeg trodde jeg var den eneste! :fnise:

Anonymous poster hash: 419bc...fc3
  • Liker 1
Skrevet

Hihi, ja! Er så redd for at de skal tro at jeg ikke liker den, noe som gjør at jeg av og til overdriver slik at det faktisk virker som jeg bare "spiller".

• Liker 7
Skrevet

Ja litt... jeg prøver å smile uansett hva det er. :P Jeg vil jo ikke virke utakknemlig. Nå når jeg begynner å bli voksen så syns jeg egentlig det bare er koselig at noen har tatt seg tid til å finne noe til meg fordi de er glad i meg... så det spiller egentlig ikke noe rolle hva som er i pakken.

Anonymous poster hash: 5af47...467
Skrevet

Jeg liker det jeg. Trives med akkurat den oppmerksomheten.

Skrevet

Synes ikke det er flaut. Liker litt oppmerksomhet så ;)

Gjest HappyWaffle
Skrevet

jeg syns ikke det :) jeg blir like glad for pakkene om det er ullsokker fra oldemor (som nå desverre har gått bort, savner de gavene) eller om det er godteri og et duftlys fra ei venninne :) syntes det var kjempestas å få tegninger fra mine søsken da de var små også, det smeltet meg :)

Gjest one of us
Skrevet

Nei. Ikke flaut, men jeg liker ikke å få gaver. Liker bedre å gi.

Gjest Silverstream
Skrevet

Ja, spesielt om det er mange i rommet. Derfor hater jeg at vi har den tradisjonen at vi åpner en og en gave, også skal liksom alle sammen sitte og se på. Ikke nok med at det da kan bli litt pinlig, men det tar i tillegg hundre år å gå gjennom alle gavene og det kan være fette kjedelig å se på ....

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Nei, det har aldri vært flaut. :)

Skrevet

Ja, jeg klarer ikke å vise følelser xD

Anonymous poster hash: fef81...be1
Skrevet

Synes det er flaut når jeg ikke vet hva det er. Tenk om det er noe flaut å få? Men det verste er å åpne når giveren ser på.

Anonymous poster hash: 3cc7d...dfc
Skrevet

Flaut å åpne hvis giveren er der, og flaut å se på når gaver man har gitt blir åpnet. :fnise:

• Liker 2
Gjest Silverstream
Skrevet

Flaut å åpne hvis giveren er der, og flaut å se på når gaver man har gitt blir åpnet. :fnise:

Ja, det er hvertfall flaut, kanskje enda verre :P

Skrevet

Er noe med at alle har øynene på meg og forventer en reaksjon, tror jeg..

Anonymous poster hash: bd1eb...876

Jeg er enig med deg... og for meg er det liksom at de forventer en reaksjon, så jeg alltid får litt panikk, hva dersom jeg ikke liker gaven, hva dersom ditt eller datt...

Men det er vel ikke så veldig flaut det :)

Skrevet

Blir ganske utilpass av det hele og ender opp med å overdrive med oi-ing og akk-ing uansett hva som ligger inni papiret. Lo godt av å lese svarene her, for jeg kjenner meg så godt igjen...

Anonymous poster hash: 7665f...660
Skrevet

Uff ja, kjempeflaut. Jeg får en sånn "åå så fin gave" reaksjon, akkurat som jeg ikke likte gaven, men skal trøste giveren og si at jeg ble veldig glad for den uansett.

Enda verre er det å gi gaver, blir akkurat som om jeg skal vise alle hvor snill og generøs jeg er hehe.

Flaut flaut flaut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...