tusentakkforhjelp Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 (endret) , Endret 25. april 2015 av tusentakkforhjelp
Gjest bustyvel Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Book deg en PT-time, og spør etter tips. Gode øvelser er varianter av hip thrust, utfall.. Og noen tips her: http://fitnessbloggen.no/varierte-ovelser-rumpa/
tusentakkforhjelp Skrevet 11. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 11. november 2014 Book deg en PT-time, og spør etter tips. Gode øvelser er varianter av hip thrust, utfall.. Og noen tips her: http://fitnessbloggen.no/varierte-ovelser-rumpa/ PT-time tar jeg meg ikke råd til. det koster jo opp imot 1000 kroner for kun en time, så det er uaktuelt
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 PT-time tar jeg meg ikke råd til. det koster jo opp imot 1000 kroner for kun en time, så det er uaktuelt Hvor er det du trener? Det var en drøy pris. Det har mye for seg å få noen PT-timer så du får sjekket teknikken. Anonymous poster hash: 2fe78...dde
tusentakkforhjelp Skrevet 11. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 11. november 2014 Hvor er det du trener? Det var en drøy pris. Det har mye for seg å få noen PT-timer så du får sjekket teknikken. Anonymous poster hash: 2fe78...dde Elixia. får to privattimer inkludert nå når jeg har meldt meg inn!! Jippii:-) så da kan jeg bruke de! Vet ikke, men har hørt det koster så mye, men kan hende vedkommende overdriver litt?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 En PT-time koster kr 400,- og er det dyreste alternativet. Kjøper du en pakke, så blir timesprisen lavere. Anonymous poster hash: 2fe78...dde
Gjest bustyvel Skrevet 12. november 2014 #7 Skrevet 12. november 2014 En PT-time koster kr 400,- og er det dyreste alternativet. Kjøper du en pakke, så blir timesprisen lavere.Anonymous poster hash: 2fe78...dde Det stemmer ikke helt. Prisen varierer ut fra lengde på timen samt hvilket nivå pten er på.
tusentakkforhjelp Skrevet 12. november 2014 Forfatter #8 Skrevet 12. november 2014 En PT-time koster kr 400,- og er det dyreste alternativet. Kjøper du en pakke, så blir timesprisen lavere. Anonymous poster hash: 2fe78...dde nei, det er feil. Jeg har skjekket før og prisen var langt ifra så lav
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #9 Skrevet 12. november 2014 Du kan gå inn på hjemmesiden til SATS/Elixia og sjekke selv. Ja det er forskjellige priser på forskjellige typer PT-timer og lengde. Men det koster ikke kr 1000,- for en PT-time. Prisen for kort enkelttime begynner på 400,- og skal du ha full time er prisen høyere, men kostanden lavere (minuttprisen blir lavere). Kjøper du pakke, så blir også kostnadene ennå lavere. Det dyreste alternativet er derfor 25 minutter for 400,- Sier ikke at det er billig med PT, men det er ikke dyrere enn et advokathonorar heller Anonymous poster hash: 2fe78...dde
Myth Skrevet 13. november 2014 #10 Skrevet 13. november 2014 Kan gi deg ett starts kick hvis du er så gira. Gå og les mer om Starting Strength av Mark Rippertoe. Du vil nok få svar av det meste det du trenger der!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå