Gå til innhold

Hjelp med rumpetrening

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

,

Endret av tusentakkforhjelp
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Book deg en PT-time, og spør etter tips. Gode øvelser er varianter av hip thrust, utfall.. Og noen tips her: http://fitnessbloggen.no/varierte-ovelser-rumpa/

PT-time tar jeg meg ikke råd til. det koster jo opp imot 1000 kroner for kun en time, så det er uaktuelt

Skrevet

PT-time tar jeg meg ikke råd til. det koster jo opp imot 1000 kroner for kun en time, så det er uaktuelt

Hvor er det du trener? Det var en drøy pris.

Det har mye for seg å få noen PT-timer så du får sjekket teknikken.

Anonymous poster hash: 2fe78...dde

Skrevet

Hvor er det du trener? Det var en drøy pris.

Det har mye for seg å få noen PT-timer så du får sjekket teknikken.

Elixia. får to privattimer inkludert nå når jeg har meldt meg inn!! Jippii:-) så da kan jeg bruke de! Vet ikke, men har hørt det koster så mye, men kan hende vedkommende overdriver litt?

Skrevet

En PT-time koster kr 400,- og er det dyreste alternativet. Kjøper du en pakke, så blir timesprisen lavere.

Gjest bustyvel
Skrevet

En PT-time koster kr 400,- og er det dyreste alternativet. Kjøper du en pakke, så blir timesprisen lavere.

Det stemmer ikke helt. Prisen varierer ut fra lengde på timen samt hvilket nivå pten er på.

Skrevet

nei, det er feil. Jeg har skjekket før og prisen var langt ifra så lav

Skrevet

Du kan gå inn på hjemmesiden til SATS/Elixia og sjekke selv. Ja det er forskjellige priser på forskjellige typer PT-timer og lengde. Men det koster ikke kr 1000,- for en PT-time. Prisen for kort enkelttime begynner på 400,- og skal du ha full time er prisen høyere, men kostanden lavere (minuttprisen blir lavere). Kjøper du pakke, så blir også kostnadene ennå lavere. Det dyreste alternativet er derfor 25 minutter for 400,-

Sier ikke at det er billig med PT, men det er ikke dyrere enn et advokathonorar heller :P

Skrevet

Kan gi deg ett starts kick hvis du er så gira. Gå og les mer om Starting Strength av Mark Rippertoe. Du vil nok få svar av det meste det du trenger der! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...