AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Jeg bestilte noen varer fra en norsk nettbutikk for nøyaktig 2 uker siden. Leveringstiden skulle være 1-3 virkedager. Fikk mailen en dag etter jeg hadde bestilt at orderen var sendt.. Sendte mail til butikken i går, og fikk bare beskjed om at pakken var sendt, og om postkassen hadde tydelig skrift? Fikk ikke noe svar på det jeg videre spurte om.. Tidligere har jeg fått varene etter maks 3 dager fra den butikken. Har ikke fått verken hentelapp i postkassen, ikke mld på tlf og ikke pakken med klærne i i postkassen.. Jeg har jo betalt for dette, så blir jo ganske frustrert Når de ikke svarer meg på mail, og pakken er sendt, hva kan jeg gjøre da? Kontakte posten og oppgi ordenummeret? Eller skal jeg mase mer på nettbutikken selv om de ikke har svart? Anonymous poster hash: b96ad...65f
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Sjekk nummeret på posten.no? Anonymous poster hash: eb196...edb
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Sjekk nummeret på posten.no? Anonymous poster hash: eb196...edb Har sjekka både på posten.no og bring.no, og får opp "Beklager, ingen treff på ****** ". Har prøvd med både ordenummer og telefonnummer. Anonymous poster hash: b96ad...65f
romettig_ Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Kan den ha blitt sendt med Postnord da?
Klar*a Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 Har sjekka både på posten.no og bring.no, og får opp "Beklager, ingen treff på ****** ". Har prøvd med både ordenummer og telefonnummer. Anonymous poster hash: b96ad...65f Du trenger et sporingsnummer for å søke på posten.no.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 Skal være fra posten, iallefall det som står på nettsiden. Fikk ikke det lange nr med i mailen, og telefonnummeret gikk det heller ikke med.. :/ Anonymous poster hash: b96ad...65f
Gjest Lille-pus Skrevet 11. november 2014 #7 Skrevet 11. november 2014 Spør butikken om du kan få pakke-/sendingsnummeret? - for de har vel sendt pakken med sporing slik at du må signere den ut ved mottak?
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #8 Skrevet 11. november 2014 sjekk om du har fått kollinr/sporingsnr. ordrenummer har ingen funksjon hos posten da dette kun er for leverandør. sjekk både hos posten.no og postnord. ellers må du nok bare fortsette å purre på de du har handlet hos. og om de sier at de har sendt pakken, så stikk innom et postkontor og fyll ut et skjema som heter etterspørsel. det blir sendt til terminalen for å undersøke om det kan ha skjedd noe med pakken underveis. da må du beskrive så godt som mulig innhold i pakken i tillegg til annen info som kan være behjelpelig Anonymous poster hash: 5ba2c...c21
fresia Skrevet 11. november 2014 #9 Skrevet 11. november 2014 opplevde det samme nå nettopp med en pakke fra Asos, men det var en pakke uten sporing. sendte dem en mail og fikk til svar at de skulle sende pakken på nytt og så får jeg rabatt på neste kjøp. veldig dårlig av nettbutikken å ikke svare deg! står det noe på nettsidene deres om hvor lang behandlingstid de har på mail? jeg ville bare fortsatt og sendt de mail, for de må jo svare og sende pakken på nytt evt. betale tilbake pengene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå