Gå til innhold

Kakestativ

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger hjelp til å finne ut hvor jeg kan leie et kakestativ. Har søkt både i gamle tråder her og søkt ellers, men finner ikke ut av det.

Noen som vet? :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos kakebakere? Bakeri/konditori?

Skrevet

oj, skal du? Det har jeg ikke hørt om før. Leier de ut i alle jerniabutikker, eller?

Skrevet
oj' date=' skal du? Det har jeg ikke hørt om før. Leier de ut i alle jerniabutikker, eller?[/quote']

Vet ikke om det er overalt, men de leier iallfall ut på Jernia Invest i Oslo, Torggata.

:-D

Skrevet

fikk "nei" her hos oss tidligere i år, så da er det nok ikke alle som gjør det.(Porsgrunn og Skien)

Skrevet

* Løper ned til Jernia i Torggata*

Vet du hva det koster for leie?

Skrevet
* Løper ned til Jernia i Torggata*

Vet du hva det koster for leie?

500

Gjest Lompa
Skrevet

Hvor stort stativ er det snakk om her?

Skrevet

Jeg kjøpte et kakestativ for kr. 700 ca. Det er fire etasjer. Men jeg ville ikke ha sånt tradisjonelt som går rett over hverandre, så det jeg har er en stor fot, med fire forskjellige høyder i en halvsirkel. Vanskelig å forklare...

Gjest Madam Felle
Skrevet
Jeg kjøpte et kakestativ for kr. 700 ca. Det er fire etasjer. Men jeg ville ikke ha sånt tradisjonelt som går rett over hverandre, så det jeg har er en stor fot, med fire forskjellige høyder i en halvsirkel. Vanskelig å forklare...

Hvor kjøpte du det?

Skrevet

Vi fant et stativ i Cacas, men det ble litt dyrt.

Samboeren min lagde vårt fat ut i fra bilder fra Cacas.

Det er i 7 etasjer

tre etasjer i midten og to etasjer på begge sider

med fontene under de midterste kakene.

Kanskje litt vanskelig å forstå, men sånn cirka slik blir det i hvertfall.

Lagde det i tre

Skrevet

Vi har en dame som skal lage kaka vår, og er så heldige å¨få kjøpt 3 etasjer's kake fat for kun 200,- :P:kul:

Passer budsjettet vårt også 8)

Skrevet
Har du bilde av det Lotte20?

Hvis jeg bare finner ut hvordan jeg legger en link til ambumet her inne...hm... Har strevd lenge og vel for å komprimere det, og legge det i albumet med bryllupskaker. Den er vel ikke godkjent av moderator enda, men kommer nok etter hvert... Ikke så profft bilde, siden det er tatt med mobilen min.

Gjest Madam Felle
Skrevet
Jeg kjøpte det her: http://ranneih.antimon.org/

Hun skaffer det meste av alt mulig. Og er veldig hyggelig. Tror hun har fire forskjellige stativer  :)

Takk skal du ha :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...