Gå til innhold

Enda mer julebord

Anbefalte innlegg

Gjest Haaploes
Skrevet

Jeg har blitt overtalt til å gå på julebord, og har så lite lyst at jeg er nødt til å finne en ekstern faktor som øker engasjementet litt. Så har jeg falt pladask for denne her fra Hennes og Mauritz. Det er en jumpsuit, og jeg er litt usikker på hvordan jeg best mulig styler den. Har et par gullglitter pumps med skyhøye hæler jeg lurer på om kan være noe, også kanskje noe stor ørepynt og la utringningen tale for seg? jeg er 177 høy, en 75A rundt bysten og en størrelse 36/38 alt ettersom. Det røde håret mitt sørger for at jeg er naturlig blek hele året.

Jeg er nødt til å se SMASHING ut, og tar imot alt av innspill og stylingtips. Hår, smykker, sminke, sko...takk.

Skrevet

Med den kroppen er du sikkert smashing uansett styling.

Anonymous poster hash: 7070d...25b
  • Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Gull og sort til rødt hår er en 'killer combo' ! :sexy:

Stor ørepynt i gull (siden skoene er i gull), gylden øyeskygge og en leppestift med en gylden undertone

(- noe slikt som Estee Lauder "Tiger Eye Shimmer" kanskje?)

Gjest lillelarve
Skrevet

Noe enkelt :) Kanskje et par små øredobber i gull og et lite gullsmykke... Eller ingen smykker, det går også an!

Jeg foretrekker 0 smykker og øredobber, men et fint stylet hår og enkel sminke.

Gjest Haaploes
Skrevet

Gull og sort til rødt hår er en 'killer combo' ! :sexy:

Stor ørepynt i gull (siden skoene er i gull), gylden øyeskygge og en leppestift med en gylden undertone

(- noe slikt som Estee Lauder "Tiger Eye Shimmer" kanskje?)

Den var nydelig!

Skrevet

Skal du ha den i rødt eller sort? Jeg tenker glitrende gullsko kanskje kan bli litt i meste laget til den rød, da den allerede gjør så mye ut av seg alene. Hva med noen sorte pumps?

Anonymous poster hash: 7a094...bcd
Gjest Haaploes
Skrevet

Skal du ha den i rødt eller sort? Jeg tenker glitrende gullsko kanskje kan bli litt i meste laget til den rød, da den allerede gjør så mye ut av seg alene. Hva med noen sorte pumps?

Anonymous poster hash: 7a094...bcd

Tenker å gå for den i sort - rødt på rødt blir fort veldig feil :-)

Skrevet

Den har jeg også kjøpt! Var veldig fin ja, jeg må ha ganske høye heler til for at det skal bli fint (er en del lavere enn deg) men syntes uansett jumpsuiter krever litt heler ;)

Jeg skal ha gull til i alle fall :danse:

Gjest Haaploes
Skrevet

Den har jeg også kjøpt! Var veldig fin ja, jeg må ha ganske høye heler til for at det skal bli fint (er en del lavere enn deg) men syntes uansett jumpsuiter krever litt heler ;)

Jeg skal ha gull til i alle fall :danse:

Æh, den skal til pers i kveld, og da jeg prøvde den på nytt i går ble jeg plutselig veldig bekymret for toalettbesøkene :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...