Gå til innhold

Dr demin jeans

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg bor bokstavelig talt i buksa mi fra dr.denim. Den heter "solitaire".

Men jeg finner den kun i sort, men kunne tenke meg noen andre farger også siden den er så good! :rodmer:

Liker så godt at den er høy i midjen, stretchy og ikke vider seg så mye ut, den sitter på plass, slipper å heise den opp når jeg reiser meg osv.. den er absolutt den beste buksa jeg noen gang har hatt! Vet dere om steder som selger den i andre farger?

Ser jo på diverse nettsiden som selger dr.denim at de har andre typer også. Men er de like gode som solitaire? Er de like høye i midjen feks? Og like i stoffet? Om dere har noen dr.denim dere anbefaler så blir jeg veldig glad for hjelp! :)

Anonymous poster hash: 097f6...839
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solitaire er som du sier høy i livet, plenty er midt i mellom og kissy er lav. Selv liker jeg best typen som heter plenty, og har vel 5-6 forskjellige jeans av den, så er verdt å prøve den altså. Plenty kommer i flere ulike farger/mønster enn det solitaire gjør :)

Skrevet

Liker også best plenty😊

Anonymous poster hash: 3522b...280

Skrevet

Liker også best plenty! Solitaire synes jeg er alt for høy i livet, går jo nesten opp til puppene, det var kanskje litt å ta i, men synes den er mye høyere i livet enn de fleste høytlivsbukser :) Så anbefaler plenty, den er perfekt høyde i livet på!

Skrevet

Jeg liker også plenty best, solitaire blir litt for høy i livet for min del, er samme stoff i dem :) Har også ca. 7, 4-5 av de svarte og resten en perfekt mørkeblå farge, er kjempefornøyd :nigo:

Skrevet

Jeg også liker plenty best :-) Ellers har jeg kommet over noen veldig liknende bukser på Vero Moda som også var kjempe gode! :-)

Skrevet

Er det disse buksene som er tynne i stoffet, nesten som leggings?

Anonymous poster hash: e67ab...344

Gjest crazycatlady
Skrevet (endret)

Jeg har kun prøvd Kissy, den er god, men irriterende å måtte heise den opp hver gang jeg reiser meg. Den er litt vid i livet, så glir lett ned. Neste gang prøver jeg plenty. Selv om mine absolutte favorittjeans er diesel skinzee. :) De er helt fantastiske!

Endret av RusaPåPus
Skrevet

Hvordan syns dere størrelsene er? Jeg merker at de blir så vide i livet og vurderer å prøve å gå ned en størrelse.

Anonymous poster hash: 7dd3a...e02
Skrevet

Hvordan syns dere størrelsene er? Jeg merker at de blir så vide i livet og vurderer å prøve å gå ned en størrelse.

Anonymous poster hash: 7dd3a...e02

Jeg har en sort Kissy og en mauve Plenty, begge i XS. Den sorte er så trang at det er et mareritt å få den på, særlig når den er nyvasket, mens den i mauve er for stor. Bruker begge to, så ikke et kjempeproblem, men det var stor forskjell på disse to.

Skrevet

n00b-alert: Hvor selger de disse? :)

Anonymous poster hash: 0b934...631

Skrevet

Har plenty i grå, liker den veldig godt. Behagelig- men samtidig så føler jeg den blir litt for slakk- men tør ikke helt å kjøpe en mindre str heller i tilfelle den vil føles for trang.

Skrevet

Hei!

Jeg bor bokstavelig talt i buksa mi fra dr.denim. Den heter "solitaire".

Men jeg finner den kun i sort, men kunne tenke meg noen andre farger også siden den er så good! :rodmer:

Liker så godt at den er høy i midjen, stretchy og ikke vider seg så mye ut, den sitter på plass, slipper å heise den opp når jeg reiser meg osv.. den er absolutt den beste buksa jeg noen gang har hatt! Vet dere om steder som selger den i andre farger?

Ser jo på diverse nettsiden som selger dr.denim at de har andre typer også. Men er de like gode som solitaire? Er de like høye i midjen feks? Og like i stoffet? Om dere har noen dr.denim dere anbefaler så blir jeg veldig glad for hjelp! :)

Anonymous poster hash: 097f6...839

Solitaire i mørk blå: http://www.miinto.no/p-417877-c-811-solitare-night-shadow

:)

Har aldri prøvd disse buksene før, men inspirert av tråden har jeg nå bestilt Plenty i sort. :)

Skrevet

Dr. Denim er kanskje perfekt i starten, men etter 2-3 vask blir den grå (sort bukse) og ekkel og mister bare passformen sin fortere og fortere. Og nei, jeg vasket ikke min ofte. Har hatt den i 1 år og vasket den 10 ganger. Nå er den blitt degradert til jobbbukse.
Er heller ikke fan av å kjøpe ny bukse av samme type hver 3. måned til 400 kr.

Sorry, ble mye negativt nå. Dessverre er disse buksene ganske oppskrytte.

Skrevet

Dr. Denim er kanskje perfekt i starten, men etter 2-3 vask blir den grå (sort bukse) og ekkel og mister bare passformen sin fortere og fortere.

Min er to år gammel, vaskes jevnlig, er like sort i fargen og like trang som da jeg kjøpte den.

• Liker 1
Skrevet

Min er to år gammel, vaskes jevnlig, er like sort i fargen og like trang som da jeg kjøpte den.

Rart, for alle jeg kjenner med Dr. Denim ender opp med grå bukse 1 mnd etter at de har kjøpt den. Du er vel en av de heldige ;)

Skrevet

Mine mister farge så utrolig fort, og blir store.. Jeg elsker de den første måneden, men det ekke verdt det å bytte ut buksa så ofte.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...