AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Hei! Jeg bor bokstavelig talt i buksa mi fra dr.denim. Den heter "solitaire". Men jeg finner den kun i sort, men kunne tenke meg noen andre farger også siden den er så good! Liker så godt at den er høy i midjen, stretchy og ikke vider seg så mye ut, den sitter på plass, slipper å heise den opp når jeg reiser meg osv.. den er absolutt den beste buksa jeg noen gang har hatt! Vet dere om steder som selger den i andre farger? Ser jo på diverse nettsiden som selger dr.denim at de har andre typer også. Men er de like gode som solitaire? Er de like høye i midjen feks? Og like i stoffet? Om dere har noen dr.denim dere anbefaler så blir jeg veldig glad for hjelp! Anonymous poster hash: 097f6...839
Banan Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Solitaire er som du sier høy i livet, plenty er midt i mellom og kissy er lav. Selv liker jeg best typen som heter plenty, og har vel 5-6 forskjellige jeans av den, så er verdt å prøve den altså. Plenty kommer i flere ulike farger/mønster enn det solitaire gjør
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Liker også best plenty😊Anonymous poster hash: 3522b...280
belle_ Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Liker også best plenty! Solitaire synes jeg er alt for høy i livet, går jo nesten opp til puppene, det var kanskje litt å ta i, men synes den er mye høyere i livet enn de fleste høytlivsbukser Så anbefaler plenty, den er perfekt høyde i livet på!
Alex Turner Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 Jeg liker også plenty best, solitaire blir litt for høy i livet for min del, er samme stoff i dem Har også ca. 7, 4-5 av de svarte og resten en perfekt mørkeblå farge, er kjempefornøyd
kameliablomst Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 Jeg også liker plenty best :-) Ellers har jeg kommet over noen veldig liknende bukser på Vero Moda som også var kjempe gode! :-)
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #7 Skrevet 11. november 2014 Er det disse buksene som er tynne i stoffet, nesten som leggings?Anonymous poster hash: e67ab...344
Gjest crazycatlady Skrevet 11. november 2014 #8 Skrevet 11. november 2014 (endret) Jeg har kun prøvd Kissy, den er god, men irriterende å måtte heise den opp hver gang jeg reiser meg. Den er litt vid i livet, så glir lett ned. Neste gang prøver jeg plenty. Selv om mine absolutte favorittjeans er diesel skinzee. De er helt fantastiske! Endret 11. november 2014 av RusaPåPus
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #9 Skrevet 11. november 2014 Hvordan syns dere størrelsene er? Jeg merker at de blir så vide i livet og vurderer å prøve å gå ned en størrelse. Anonymous poster hash: 7dd3a...e02
FantasDick Skrevet 11. november 2014 #10 Skrevet 11. november 2014 Hvordan syns dere størrelsene er? Jeg merker at de blir så vide i livet og vurderer å prøve å gå ned en størrelse. Anonymous poster hash: 7dd3a...e02 Jeg har en sort Kissy og en mauve Plenty, begge i XS. Den sorte er så trang at det er et mareritt å få den på, særlig når den er nyvasket, mens den i mauve er for stor. Bruker begge to, så ikke et kjempeproblem, men det var stor forskjell på disse to.
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #11 Skrevet 11. november 2014 n00b-alert: Hvor selger de disse? Anonymous poster hash: 0b934...631
pinar Skrevet 11. november 2014 #12 Skrevet 11. november 2014 Har plenty i grå, liker den veldig godt. Behagelig- men samtidig så føler jeg den blir litt for slakk- men tør ikke helt å kjøpe en mindre str heller i tilfelle den vil føles for trang.
Noope Skrevet 11. november 2014 #13 Skrevet 11. november 2014 Hei! Jeg bor bokstavelig talt i buksa mi fra dr.denim. Den heter "solitaire". Men jeg finner den kun i sort, men kunne tenke meg noen andre farger også siden den er så good! Liker så godt at den er høy i midjen, stretchy og ikke vider seg så mye ut, den sitter på plass, slipper å heise den opp når jeg reiser meg osv.. den er absolutt den beste buksa jeg noen gang har hatt! Vet dere om steder som selger den i andre farger? Ser jo på diverse nettsiden som selger dr.denim at de har andre typer også. Men er de like gode som solitaire? Er de like høye i midjen feks? Og like i stoffet? Om dere har noen dr.denim dere anbefaler så blir jeg veldig glad for hjelp! Anonymous poster hash: 097f6...839 Solitaire i mørk blå: http://www.miinto.no/p-417877-c-811-solitare-night-shadow Har aldri prøvd disse buksene før, men inspirert av tråden har jeg nå bestilt Plenty i sort.
sweg Skrevet 11. november 2014 #14 Skrevet 11. november 2014 Dr. Denim er kanskje perfekt i starten, men etter 2-3 vask blir den grå (sort bukse) og ekkel og mister bare passformen sin fortere og fortere. Og nei, jeg vasket ikke min ofte. Har hatt den i 1 år og vasket den 10 ganger. Nå er den blitt degradert til jobbbukse. Er heller ikke fan av å kjøpe ny bukse av samme type hver 3. måned til 400 kr. Sorry, ble mye negativt nå. Dessverre er disse buksene ganske oppskrytte.
FantasDick Skrevet 12. november 2014 #15 Skrevet 12. november 2014 Dr. Denim er kanskje perfekt i starten, men etter 2-3 vask blir den grå (sort bukse) og ekkel og mister bare passformen sin fortere og fortere. Min er to år gammel, vaskes jevnlig, er like sort i fargen og like trang som da jeg kjøpte den. 1
sweg Skrevet 12. november 2014 #16 Skrevet 12. november 2014 Min er to år gammel, vaskes jevnlig, er like sort i fargen og like trang som da jeg kjøpte den. Rart, for alle jeg kjenner med Dr. Denim ender opp med grå bukse 1 mnd etter at de har kjøpt den. Du er vel en av de heldige
Saltsild Skrevet 13. november 2014 #17 Skrevet 13. november 2014 Mine mister farge så utrolig fort, og blir store.. Jeg elsker de den første måneden, men det ekke verdt det å bytte ut buksa så ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå