Gå til innhold

Hvor mye forteller dere til venniner?


Viking

Anbefalte innlegg

Når jeg sitter å leser her inne, særlig på seksualitet, slår det meg at dere vet mye om dem dere omgås.

Jeg lurer på hva dere forteller venniner, og hva som er tabu å snakke om. For eksempel barbering, vi diskuterte dette en jentegjeng en kveld. Alle syntes det var "sykt" jeg forholdt meg taus, fordi jeg gjør dette selv, men det kunne ikke falt meg inn å fortelle dette. Ingen vet det utenom min mann, og slik skal det forbli, :oops: Jeg kjenner heller ingen som åpent forteller at de barberer mer enn bikinilinja.

Jeg har mange gode venniner som jeg forteller mye, men ikke om sex. Jeg har en spesiell vennine, og henne kan jeg diskutere litt med, men ikke detaljer.

Hva forteller dere hverandre??? Og hvor går grensa? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg diskuterer ikke slikt med den venninna jeg har. Men derimot en kompis, han vet alt *s* Og jeg vet alt om han *s*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nathalie

Har egentlig ingen grense, men min bestevenninne og jeg forteller hverandre ALT, bortsett fra å legge ut om typenes ditt og datt, da.. Det var slikt vi gjorde da vi var fjortiser, det. Men min bestevenninne og jeg har ingen problemer med å fortelle hverandre at vi barberer oss der nede eller slikt... Men vi har alltid hatt et veldig åpent forhold, også når det kommer til seksualitet.

Men jeg tror det er litt med hva man er vant til, og hva slags type venner man har. Det er ikke alle de nærmeste jeg prater om lsike ting til, men noen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at det er viktig å holde NOE for seg selv. Det er ikke naturlig for meg å fortelle venninner detaljer om sex-livet vårt f.eks.

Jeg ville synes at det var dårlig gjort mot min partner å fortelle om ting vi har sammen (bare vi to) til selv min beste venninne.

Har heller ikke noe stort behov for å opplyse folk om når jeg har mensen, at jeg klør her eller der osv. Enkelte ting synes jeg rett og slett er flaut å høre forlk snakke om. Men utenom dette har jeg en barndomsvenninne som får vite mye. Jeg vet at hun holder kjeft og hun føler det på samme måte med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veeeeldig forskjellig fra venninde til venninde. Noen diskuterer jeg lite med når det gjelder slike ting(fordi det ikke er dem å snakke noe særlig om slike temaer), mens andre kan jeg diskutere alt fra stillinger til størrelser til barbering eller fetisjer med.

Jeg personlig har ingen problemer med å snakke om ting som vedrører seksualitet til andre, så det som "stopper" der er hensynet til andre mennesker. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pamella - ikke innlogget

Jeg ligger vel på samme nivå som aline. Jeg snakker om det som passer fra venninne til venninne. Da jeg var sammen med min eks var vi i en veldig åpen vennegjeng der vi snakket om alt. Ikke syntes vi det var flaut å ligge vegg i vegg å høre hva de andre gjorde heller (jeg syntes det var litt ubehagelig). I tillegg gikk jo noen av disse parene veldig langt...

Men med de jeg er sammen med nå er det få jeg forteller alt til! Det er også ytterst sjelden vi snakker i detaljer. Det er kun med et par venninner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alexandra

Jeg har ei venninne som jeg pleier å snakke og diskutere med ang sex og sånne ting Vi har kjent hverandre siden barnehagetiden, og har i "alle" år fortalt hverandre alt, og jeg håper vi kommer til å fortsette med det. Synes det er nyttig å få hennes synspunkter på ting og tang, pluss at vi kan lære av hverandre. Hun vet at jeg ikke forteller noe vidre og jeg vet at hun ikke gjør det. Vi forteller til og med om typene våres.

Klem Alexandra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg diskuterer det meste innen seksualitet med mine venninner, uten å utlevere min kjære.

Det jeg synes er verre er jenter som alltid beklager seg over hvor fæl kjæresten/samboeren/mannen deres er på alle områder! Hvorfor ikke ta opp dette med ham eller dropp ham hvis han er så grusom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg barberer meg eller ikke, er vel ikke noe å holde hemmelig. Ting om meg selv diskuterer jeg med venninnene mine hele tiden. Grensa går derimot der hvor det handler om kjærsten min også. Syns man skal ha såpass respekt for andre at man ikke legger ut om diverse personlige ting.... Det jeg og kjærsten min har sammen, holder jeg for meg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan snakke om sex med flere av vennene mine, bare ei venninne jeg ikke kan det med, som rødmer på nivå "sexy rumpe". :)

Tre stykker kanskje, som jeg diskuterer "details" med, men dritt om partner er ikke-tema. Hadde jeg hatt et fast forhold hadde heller ikke problemer blitt tatt opp med venninner/kamerater.

Samme prinsipp som at en eventuell partner har null tilgang til brev og detaljer fra venner - venner har null tilgang til det jeg og en kjæreste måtte dele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Sier "alt" til mine nærmeste venninner :) Og med det mener jeg at vi kan snakke ganske åpent om det meste, det eneste som har vært litt tabu i gjengen min er onani, men nå har vi blitt en smule mer åpne på det området også. :ler: Det har sikkert noe med modenhet å gjøre... Nå er vi mye tryggere på oss selv, har mer erfaring osv, så da er det enklere å snakke om sånne superprivate ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg diskuterer sjelden seksualitet sammen med venninner/kamerater.

Det hadde iallefall aldri fallt meg inn å legge ut om mitt sexliv. Det synes jeg er for privat og også dårlig gjort ovenfor samboeren min :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

Jeg og bestevenninnen diskuterer ofte sex vårt og finner ut at det er mye likt :D Diskuterer hvilke stillinger som er best osv.. hehe... Men vi kan ikke snakke om alt! Det er visse ting som bare er mellom meg og typen, som ingen andre trenger å vite. Jeg tror heller ikke han hadde likt at jeg diskuterte sånt med henne på samme måte som jeg ikke hadde likt at han snakket om meg (hva jeg gjør, hvordan jeg ser ut osv.) til sine venner.

Jeg er heller ikke så interessert i vennene mine sitt sexliv. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ¤_Fairytale_¤

Venninnene mine og jeg kan sitte og slarve om alt fra hvor lang tid det tar før vi får orgasme til tips/råd om hvordan vi kan gjøre det best mulig for typen vår. Men jeg forteller sjelden DETALJER fra vårt privatliv, det vil jeg gjerne ha for meg selv. Men, personlig synes jeg det er kulere å snakke med gutter om sex, de har så mange fikse ideer :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...