totr Skrevet 2. mars 2002 #1 Del Skrevet 2. mars 2002 Hjelp, nå begynner jeg å bli skikkelig i beit! Trenger en god innspilling av Bruremarsj fra Telemark på Cd, men den eneste jeg har klart å oppspore er på Cd-en "Tre dager til ende" - bryllupsmusikk, og ville gjerne hatt den litt anderledes. Grunnen til at det er viktig er at jeg gifter meg om litt over 3 uker, og skal spille denne. Siden vi gifter oss utendørs i Spania, må det være på CD. Noen som har hørt den innspilt av andre? Da vil jeg fryktelig gjerne ha navn på plata! Et siste spørsmål, er forressten bruremarsj fra Telemark og fra Seljord den samme? TUSEN TAKK for svar - hvis du har!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netti Skrevet 2. mars 2002 #2 Del Skrevet 2. mars 2002 Trolig så har en av Buen-brødrene spilt inn denne brudemarsjen. Knut eller Asbjørn Buen.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totr Skrevet 2. mars 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 2. mars 2002 Tusen takk for raskt svar! Har trasket i mange platebutikker i dag, og den var ikke på de platene av Knut Buen vi fant inne, men kanskje den finnes likevel. Noen som har navn på en plate?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Netti Skrevet 2. mars 2002 #4 Del Skrevet 2. mars 2002 Beklager, mente Hauk og ikke Asbjørn. Asbjørn er bror, men ikke på plate. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fabia Skrevet 3. mars 2002 #5 Del Skrevet 3. mars 2002 Jeg lurer også veldig på om "brudemarsj fra Seljord" er den samme som "brudemarsj fra Telemark". Mener å huske at de har blitt brukt om hverandre. Hvilken er "riktig" å skrive i f. eks. kirkeprogrammet? Fabia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totr Skrevet 4. mars 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg har fremdeles bare funnet den ene versjonen som jeg pratet om, så jeg lurer nok en gang på om noen kan hjelpe - før tråden ramler ut av sida??? Please!!!!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå