Gå til innhold

Blir "syk" av å være forelska..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så sinnsykt forelska, men blir seriøst dårlig av det.. Får ikke sove skikkelig, er konstant urolig/kribler i kroppen, er varm og kald om hverandre, klam i hendene, får ikke til å spise noe pga null matlyst og brekker meg.

Vi dater og møtes og det virker gjensidig til nå, men jeg PLAGES. Begynner å tære både på jobb og på kroppen. Er så forelska!

Bare meg???

Anonymous poster hash: 21afb...0b1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er definitivt ikke bare deg!

Anonymous poster hash: 0574b...909
  • Liker 3
Skrevet

haha,stakkars! kanskje du skal ro ned litt? Du skriver her fordi du kanskje er sjokkert eller plages av dette, kanskje det er et godt tegn på at du egentlig har litt for store forventninger? Altså, hva om ting ikke går bra?

Hvor syk blir du da?

Skrevet

Jepp, I know the feel

• Liker 1
Skrevet

Jeg selv forbinder forelskelse med negative ting:

• nervøsitet/urolighet i kroppen
  • konstant usikkerhet
  • dårlig konsentrasjonsevne

Glad jeg ikke har vært forelsket på lenge nå :)

Anonymous poster hash: e40ee...4de
  • Liker 3
Skrevet

Blir helt lik. Forelskelse er så utrolig kjipt. Det er noe annet hvis han liker deg tilbake, men nei 😟

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er så sinnsykt forelska, men blir seriøst dårlig av det.. Får ikke sove skikkelig, er konstant urolig/kribler i kroppen, er varm og kald om hverandre, klam i hendene, får ikke til å spise noe pga null matlyst og brekker meg.

Vi dater og møtes og det virker gjensidig til nå, men jeg PLAGES. Begynner å tære både på jobb og på kroppen. Er så forelska!

Bare meg???

Helt normalt i begynnelsen ved en skikkelig forelskelse ;).

Tortur og paradis på samme tid :).

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

Bare meg???

Sånn har jeg det også ;)

Skrevet

Jeg selv forbinder forelskelse med negative ting:

• nervøsitet/urolighet i kroppen
  • konstant usikkerhet
  • dårlig konsentrasjonsevne

Glad jeg ikke har vært forelsket på lenge nå :)

Anonymous poster hash: e40ee...4de

Nettopp! Jeg kjenner meg igjen i dette. Trodde at jeg var alene om den type følelser, men nå ser jeg at dere andre blir kjempestresset av å være forelsket også. Det er faktisk bedre å ikke være forelsket av og til ;)

Skrevet

Oyoyoy, dette var gull. Er dette noe en liten gruppe, de fleste, eller alle jenter føler når de er skikkelig forelska?

Beklager om jeg virker uvitende og sporer litt av... Men det her overrasket meg og gjør meg nysgjerrig.

Kan dere fortelle litt mer om det her, hvilken respons ønsker dere i retur når dere har det slik? Annet viktig å vite?

Skrevet

Oyoyoy, dette var gull. Er dette noe en liten gruppe, de fleste, eller alle jenter føler når de er skikkelig forelska?

Beklager om jeg virker uvitende og sporer litt av... Men det her overrasket meg og gjør meg nysgjerrig.

Kan dere fortelle litt mer om det her, hvilken respons ønsker dere i retur når dere har det slik? Annet viktig å vite?

Det er vel pga usikkerheten som får oss til å bli stresset av en forelskelse. Vi blir redd hele forelskelsen. Redd for det vi kan miste på en måte. Redd for å få kjærlighetssorg. Men samtidig så prøver jeg å bare hoppe i det, men er redd når jeg er oppi det. Jeg ønsker at mannen skal være den tøffe typen som tar intiativ og slik, for jeg er en pyse der pga tidligere sårelser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...