AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #1 Skrevet 11. november 2014 Mine er: -gjøre ferdig alle julegavene innen midten av november, så jeg slipper å tenke på i førjulstiden -bake lefser (nå også litt lomper sammen med ungene) -lage dørkrans av furugreiner og kongler -Pynte opp med julegardiner og adventsstjerner ca 1.desember/første søndag i advent -pepperkakebaking med barna mine og nevøene mine <3 -se Skomakergata på DVD, og Love Actually -dra i skogen å hogge juletre med ungene (dette er den koseligeste) -ca 22.desember tar vi fram julserviset og begynner å spise lefse, sylte, røykelaks osv. Og så pynter vi treet, setter utover julepynten i resten av huset, og setter på juleCDeneAnonymous poster hash: fa634...0cd
Millimani Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 -Gjøre ferdig alle julegavene i løpet av november. -Bake krumkaker -Pynte med advents-pynt og finne fram jule-musikk første søndag i advent. -Kanskje se julefilmer (ellers sparer jeg det oftest til selve jula begynner) -Pynte til jul ca 22.12.
chouette Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Ikke drikke julebrus/spise pepperkaker før 1/12. Denne feilet jeg på i år. Faste på julaften, liksom for å få plass til mer julemiddag og dessert. Funker dårlig, men dog Ikke kjøpe gaver før 1/12. Elsker å shoppe når det faktisk er julestemning i butikkene Henge opp lysdekorasjoner 30/11
Christiania_Oslo Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Shopper ferdig julegaver i November Storrengjøring av leiligheten i November Pynte ca siste helga i November/rundt 1 desember Bake i desember Julemarkeder/julekonserter/julemiddager i desember Misliker sterkt å farte rundt på et kjøpesenter i desember:-S
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 Har egnetlig ingen vel bortset fra at jeg alltid ser på The Nightmare Before Christmas på lille julaften. Det er egentlig det eneste
Engel Skrevet 12. november 2014 #6 Skrevet 12. november 2014 Harrytur til Sverige med familien for å kjøpe julegaver og julesnop(og litt mat) i november. Pynte til advent lørdag før første søndag i advent Se på julegrantenninga på torvet. Kose oss med julefilmer i løpet av advent. Prøver også å få sett adventskalender-seriene på TV. Spise masse klementiner og pepperkaker i adventstida Bake pepperkaker med ungene, med julemusikk i bakgrunnen. Pynte til jul inkl juletreet lille juleaften (evt litt før dersom vi ikke er hjemme på juleaften) Prøver å unngå overfylte kjøpesenter i desember så langt som mulig.
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. november 2014 #7 Skrevet 12. november 2014 Passe på at alle i familien har penklær som passer. Kjøpe inn til de som eventuelt trenger noe nytt. Kjøpe inn julepresanger til de som skal ha det. Finne frem adventsstaken. Setter opp en liste for når vi skal være hvor i juledagene, og hvilke dager vi skal ha besøk hjemme hos oss. Finne ut hvilken mat vi skal lage da, og hva vi må kjøpe i matbutikken for å få til det. Sørger for at julepresangene til de vi ikke skal feire med kommer frem i tide. Ordne adventskalender til ungen min. Lage pepperkakehus og andre pepperkaker. Sette opp juletreet på lille julaften. *pjuh*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå