Gå til innhold

er sang feigt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg hadde eigentleg tenkt å halde tale til mannen min, men så byrja eg å skrive på ein sang og det gjekk i grunnen ganske greit. Men føler liksom at å halde tale er meir ordentleg og at ein sang er for dei som ikkje tør å halde tale. Har aldri holdt ein tale i heile mitt liv og veit ikkje om eg vil synast det er ille skummelt heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sang er ikke feigt. Det er jo ikke forventet at bruden skal holde tale på lik linje med brudgommen, selv om det blir mer og mer vanlig, så en sang kan være like på sin plass det. Mannen min fikk en sang fra meg under middagen, og den kom helt uforberedt på han. Ble kjemperørt og satte veldig pris på den.

Så om du synes det er bedre å skrive sang enn å skrive tale så synes jeg du skal gå for det du synes er best :wink:

Lykke til!

Skrevet

Hvis du synes en sang er bedre, så synes jeg du skal gjøre det!! Det er ikke feigt..

Lykke til :wink:

Skrevet

Synes ikke sang er feigt. Fin måte å få fortalt på en myk på at mannen er 'the one'.

Romantisk.

Gjest Poirot
Skrevet

Jeg syens sang er litt feigt, i den grad man forventer tale fra mannen. Men det er bedre enn ingenting.

Skrevet

Om det er forventet at du skal tale, da er jeg heller mer enig med Poirot. Om ikke, da er du fri til å gjøre akkurat det du vil...

Gjest lmari
Skrevet

Enig med Poirot. Hvis du forventer en tale fra mannen, så synes jeg det er litt feigt at du ikke gir han en tale tilbake....

Skrevet

Du trenger jo ikke si så mye da... :wink:

Det sies ellers at en god tale trenger ikke være lang - og de dårlige talene bør ikke være lange...!

Du kan jo f.eks flette inn et fint kjærlighetsdikt som du føler inneholder det du har lyst å formidle.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hva med en kort tale som avsluttes med sangen du har skrevet. Det har jeg tenkt til å gjøre. Egentlig hadde jeg bare tenkt til å holde tale, men så begynte jeg å dikte sang og ble ganske fornøyd.

Talen trenger jo ikke være lang.

Skrevet

Var jo ein god ide å halde ein liten minitale før sangen! Eg forventar ikkje at mannen min skal halde tale, men eg veit at han kjem til å gjere det, for det har han snakka om heilt sidan vi forlova oss! Han gruer seg litt. men vil visst gjerne gjere det. Eg har sagt at han ikkje treng å gjere det viss han ikkje vil! Eg synast igrunnen det er litt rart at det ikkje forventast noko av brura i det heile tatt.

Skrevet
Eg synast igrunnen det er litt rart at det ikkje forventast noko av brura i det heile tatt.

Enig! :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...