Gå til innhold

Hva synes du er best av Kanebo kontra Dermologica?  

2 stemmer

1. 1. Hva synes du er best av Kanebo kontra Dermologica?

• Kanebo?
      1
    • Dermologica?
      8

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei! Ser at det har vært mange tråder om Kanebo og Dermologica her. Jeg bruker Kanebo i dag, og er egentlig veldig fornøyd med det, allikevel har jeg lyst til å bytte til nytt merke (jeg har brukt Kanebo i flere år, så det hadde vært gøy med noe "nytt").

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk en prøve på Kanebo på parfymeriet.

Rensekremen var god, men fuktighetskremen trakk aldri inn på meg. Håret klistet seg fast i ansiktet i timesvis etterpå. Ekkelt og irriterende :evil: .

Mulig den jeg fikk var for fet for meg.

Nå bruker jeg Dermalogica og er veldig fornøyd.

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg liker begge seriene. Kanebo er hi-tech luksusprodukter av ypperste kategori, mens Dermalogica nok er mer basic-produkter for hudtyper som sliter med diverse problemer. En fin ting med Dermalogica, er at produktene er uparfymerte, frie for farge, uten lanolin eller mineraloljer.

Gjest gjest1
Skrevet

Kanebo er bra på sminke, men ikke hudpleie eller hårpleie. Dermalogica er antagelig best for oss som ikke har helt perfekt hud (enda, kan man jo håpe :wink: )

Gjest Ethereal
Skrevet
Kanebo er bra på sminke' date=' men ikke hudpleie[/quote']

Hva slags begrunnelse har du??? (jeg vil ikke krangle, men lurer litt. K er et av de merkene som bruker mest på forskning, og inneholder høyverdige ingredienser). SMAK OG BEHAG er noe helt annet enn DÅRLIG vs BRA. Et merke kan være bra selv om man personlig ikke liker det.

Gjest gjest1
Skrevet

Hva slags begrunnelse har du??? (jeg vil ikke krangle, men lurer litt. K er et av de merkene som bruker mest på forskning, og inneholder høyverdige ingredienser). SMAK OG BEHAG er noe helt annet enn DÅRLIG vs BRA. Et merke kan være bra selv om man personlig ikke liker det.

hehe...seriøst, er ikke alt vi skriver personlige preferanser?? Hva annet skulle det være..? Objektiv vurdering? Neppe.

Skrevet

En av hudpleierne jeg vet om som har kombinert parfymeri/hudpleiesalong, var så fornøyd med Kanebo at hun begynte å bruke dem på hudpleiekunder som ikke hadde "problemhud". Er svoren Kanebo-fan, men når jeg går tom for produktene skal jeg prøve meg på Dermalogica. Var i hvert fall fornøyd med prøvene fra Dermalogica jeg fikk av hudpleieren sist gang.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få lagt inn stemmen min her jeg. Men holder en knapp på Kanebo (ettersom jeg prøvde Dermalogica og det svidde litt i huden min)

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal få lagt inn stemmen min her jeg.

Gjester kan ikke stemme.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ååå, da skjønner jeg hvorfor jeg ikke fikk lagt inn stemmen min! Takk Julienne! Hilsen Marit (gjest) :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...