Gjest Anki Skrevet 21. juli 2004 #1 Skrevet 21. juli 2004 I dag morges da jeg kom ut i bilen lå det en bukkett roser og en liten pakke på setet!!! Og i pakken lå en sølvring!! Snille, snille, samboeren min!! Men; så kommer problemet. Ringen likte jeg ikke i det hele tatt. Den var bare ikke min smak, og nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... Kan jeg bytte den uten at dette er helt forferdelig kjipt gjort?... Synes selv det er litt kjipt, men jeg kommer jo ikke til å gå med ringen så ofte, for den hadde passet bedre til en 14 år gammel konfirmant enn til enn 32 år gammel dame... Hva hadde dere gjort? Følte meg litt som Carrie i sex og singelliv når hun fant forlovelsesringen sin før hun ble fridd til, og ikke likte ringen i det hele tatt!
Gjest Poirot Skrevet 21. juli 2004 #2 Skrevet 21. juli 2004 Jeg ville ikke byttet. Hvis den ikke passer kan du jo håpe på at de ikke har flere av denne-.....
Gjest Anki Skrevet 21. juli 2004 #3 Skrevet 21. juli 2004 Jeg ville ikke byttet. Hvis den ikke passer kan du jo håpe på at de ikke har flere av denne-..... Den passet perfekt! Tror jeg heller mot å ikke bytte ja... Det var jo bare så snillt gjort av han. Men det er rart det der med smak. For han har ved flere anledninger bedt meg om å peke ut ringer og smykker jeg liker i blader, og jeg har vært veldig klar på hva jeg liker, men jeg tror ikke han kan ha hørt etter.
Linselus Skrevet 21. juli 2004 #4 Skrevet 21. juli 2004 Å bytte den kan vel fort bli å ta motet i fra han... Og det skal man jo være forsiktig med. Du får prøve å se det fra "snille, snille mannen min" vinklingen (det blir litt som når vi skal kjefte fordi de ikke vasker gulvet _bra_ nok når de først gjør det, tror vi spolerer våre egne sjanser for å få gulvet vasket igjen da gitt..) Digresjon: han virker da veldig søt denne samboern din
Gjest GreenSky Skrevet 21. juli 2004 #5 Skrevet 21. juli 2004 Gammel-samboeren var heller ikke så flink til å finne smykker. Eller dvs det ene han ga meg. Men fordi det var fra han, elsket jeg det. :-)
Rapitap Skrevet 21. juli 2004 #6 Skrevet 21. juli 2004 Ja, det er jo ikke bare ringen i seg selv som gir ringen din affeksjonsverdi. Jeg ville ikke byttet den, uansett.
Gjest Anki Skrevet 21. juli 2004 #7 Skrevet 21. juli 2004 Nei, dere har helt rett, og det er vel det jeg føler selv også. Han er bare helt super, og finner ofte på slike små overraskelser, blir helt rørt lang inn i hjerteroten. Så skal nok gå med den ringen ja!
~Viva~ Skrevet 22. juli 2004 #8 Skrevet 22. juli 2004 Jeg hadde aldri byttet. Jeg hadde sikkert til og med syntes at den ble fin fordi det var så hyggelig gjort av han, selv om jeg ikke likte den i utgangspunktet.
Gjest Lompa Skrevet 22. juli 2004 #9 Skrevet 22. juli 2004 Å herregud, så søtt gjort! Synes nok ikke du skla bytte den, nei. For et herlig romantisk påfunn av en mann!
Arkana Skrevet 22. juli 2004 #10 Skrevet 22. juli 2004 Jeg hadde ikke byttet. Det at han hadde valgt den selv og ønsket å gi den til meg teller mest.
Fakse Skrevet 22. juli 2004 #11 Skrevet 22. juli 2004 Han har vel plukket det ut fordi det er noe han synes er fint, og da vet du jo at du har på deg noe han liker når du bruker den. Minst like viktig som at du har på det noe du selv liker spør du meg
Gjest snillest Skrevet 22. juli 2004 #12 Skrevet 22. juli 2004 typen min kunne like gjerne ha gitt meg en tørka bæsj og jeg ville elsket den like mye som om det var en vakker ring i min smak. kun fordi den var fra ham!
Piglet Skrevet 22. juli 2004 #13 Skrevet 22. juli 2004 Jeg går litt mot strømmen her, og sier du kan bytte den. Kjæresten gir meg vanligvis veldig fine gaver, men jeg har byttet en enkelt, fordi jeg ikke likte den. Når man er er kjærester bør man kunne være ærlig å si at gaven bare ikke falt helt i smak. Det betyr jo ikke at man ikke setter pris på oppmerksomheten eller noe. Hvis du beholder den, er du jo nødt til å gå med den også. Han skjønner vel at du ikke liker den, hvis den bare ligger i en skuff? Piglet
Gjest Hulderjenta Skrevet 23. juli 2004 #16 Skrevet 23. juli 2004 Vanskelig! Hadde det vært parfyme, eller et klesplagg - så hadde jeg takket masse for gaven og oppmerksomheten, men vært ærlig og sagt det ikke falt i smak. Min kjære sikrer seg alltid (nå høres det ut som jeg får gaver i ett sett, men det gjør jeg desverre ikke ) med å si at det kan byttes.. Men en ring.. Bytte en ring.. *tenke, tenke* Jeg hadde kanskje gjort det, for han hadde skjønt det med en gang om jeg ikke likte den, og da hadde det nok vært ok for ham at jeg byttet den. Konklusjon: Huldra hadde byttet!
Gjest lilletroll Skrevet 23. juli 2004 #17 Skrevet 23. juli 2004 Jeg tror aldri jeg ville byttet ut noe som min kjære elskede mann hadde egenhendig og omtenksomt plukket ut til meg. har selvfølgelig ikke vært i den situasjonen heller, at det ikke har falt i smak, men tror uansett at jeg ville beholdt det.
jamie Skrevet 23. juli 2004 #18 Skrevet 23. juli 2004 Klær kunne jeg nok byttet, men ikke smykker, ring etc. Så jeg synes ikke du skal bytte den
Marianne Skrevet 24. juli 2004 #19 Skrevet 24. juli 2004 Ikke jeg heller, jeg hadde brukt den litt av og til og så gitt den til eldste datter når den tid kommer at hun kunne hatt glede av den
Laban Skrevet 24. juli 2004 #20 Skrevet 24. juli 2004 Jeg hadde byttet den. Nå har jeg veldig sær smak og samboeren vet det; noen gang treffer han blink og andre ganger ikke. Tror ikke gutter legger like mye i dette som jenter, som lett blir såret om gutta ikke liker gavene våre. Bytt ringen i en ring du virkelig elsker! det ville jeg gjort, ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå