AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Det er noen chinosbukser jeg elsker på menn, som jeg har sett mye i det siste. Kommer ikke på merket... Mener det er noe med D og W, to navn tror jeg... Har sett reklame i flymagasin om disse buksene også, tydeligvis fra England eller lignende. Noen som har peiling? Kommer i mange farger. Anonymous poster hash: ef02d...04e
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 Abercrombie&Fitch Wood Wood Weekday Duffer Kan det være noen av disse? Anonymous poster hash: 51139...e00
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #4 Skrevet 12. november 2014 Takk for svar:) Det var dessverre ingen av disse. Det er så rart, det er så mange som går med dem for tiden men jeg klarer ikke komme på navnet. De kommer i så mange forskjellige farger også. Anonymous poster hash: ef02d...04e
Gjest Evans Skrevet 12. november 2014 #6 Skrevet 12. november 2014 Googlet D W chinos, og fikk opp: dwyers chinos. Ser ut som det er for golfing, men.
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #7 Skrevet 12. november 2014 Nå gikk jeg online og fant et Sas magasin... Lette gjennom reklamen og fant den. Merket heter Berwich, og ser ut til å være italiensk! Beklager at jeg gav feil info, var helt sikker:( Må ha vært logoen som fikk meg til å tro at det var D og W der altså... Takk for hjelpen!! Anonymous poster hash: ef02d...04e
Gjest Evans Skrevet 12. november 2014 #8 Skrevet 12. november 2014 Hehe, ja men da har vi fått sökt oss gjennom mange rare bukser Bra du fant det ut!
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #9 Skrevet 12. november 2014 Hehe, ja men da har vi fått sökt oss gjennom mange rare bukser Bra du fant det ut! Ja har lært mye på veien! Jepp, da skal det handles! Anonymous poster hash: ef02d...04e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå