AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Hvor isåfall går grensen for deg? Anonymous poster hash: b2484...6fe
Gjest HeiHade Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 (endret) Jeg hadde ikke trivdes i et forhold med noen som er overvektig. Jeg finner det ikke fysisk tiltrekkende og ofte går det hånd i hånd med en livsstil som ikke stemmer overens med min. Det er såklart forskjell på det å bare ha litt mage og det å veie 20 kg mer enn man burde, så det er jo kanskje litt "wiggle room". Endret 10. november 2014 av HeiHade 4
Noope Skrevet 10. november 2014 #3 Skrevet 10. november 2014 Nei, fordi jeg er en skinny bitch selv, vil ikke bli most. Har ingen spesifikk grense... Men han kan være litt feitere enn meg hvis han vil. Men, selvsagt, hvis det hadde vært en jeg allerede var glad i, så hadde jeg ikke brydd meg om han plutselig ble feit.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #4 Skrevet 10. november 2014 Nei, i utgangspunktet ikke. Livet har likevel lært meg at man ikke alltid kan planlegge..kjærlighet er dyrbart, skal ikke vende den ryggen når du finner den. Anonymous poster hash: 00d9d...c77 4
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #5 Skrevet 10. november 2014 Jeg er sammen med en overvektig person... Er så forelsket at jeg knapt tenker over vekta hans... Fordi han har et fantastisk smil, pene øyne og tar vare på meg. Anonymous poster hash: b32f2...cc8 18
veraa94 Skrevet 10. november 2014 #6 Skrevet 10. november 2014 Kommer veldig an på. Er det en slabbedask som ikke tar vare på seg selv, er lat og bare vil sitte inne, så nei. Dette gjelder dog uansett vekt. Helt ærlig hadde jeg ikke brydd meg om han hadde vært litt overvektig, bare han er sunn og har en aktiv hverdag 6
Blackbird Skrevet 10. november 2014 #7 Skrevet 10. november 2014 (endret) Ja. Så lenge vi trives sammen og har det fint så kunne jeg det. Om vekten preget ham i stor grad, slik at han fikk fysiske begrensninger (ikke kunne gå tur/trapper/for små flyseter etc), eller ble veldig lat og dorsk, eller syk/slitasjeskader feks på knær, så ville jeg ønsket at han tok grep. Kunne da gjort endringene - trent/kosthold sammen. Endret 10. november 2014 av Blackbird 3
umwar Skrevet 10. november 2014 #9 Skrevet 10. november 2014 (endret) Helt generelt, nei. Kommer såklart an på grad av overvektighet. Og om personen er aktiv, til tross for at han er overvektig, ville jeg ikke avskrevet han. Jeg hadde aldri orket å være sammen med en som ikke orket turer i fjell og mark, noen timer i skitrekket, en tur på treningssenter/svømmehall. Og om overvekten skyldes at han spiste dårlig og usunt ville det vært uaktuelt. Det er viktig å være aktiv og sunn, og dersom overvekt skyldes mangel på dette er han ikke for meg Endret 10. november 2014 av Talbot 2
Gjest Herr Heftig Skrevet 10. november 2014 #11 Skrevet 10. november 2014 Når det kommer til evt. kjærester er personlighet mye viktigere enn utssende. Så jeg sier ja til lubben, men nei takk til feit.
minister-mio Skrevet 10. november 2014 #13 Skrevet 10. november 2014 Det er ikke det fysiske som er avgjørende 1
Gjest incognita Skrevet 10. november 2014 #14 Skrevet 10. november 2014 Jeg tenker umiddelbart at jeg ikke kunne tenke meg å være med en overvektig mann. Når det er sagt tror jeg dette fort kunne forandret seg om jeg plutselig ble kjent med og fikk følelser for en snill, sympatisk og glup mann med noen kilo for meget. Jeg tror jeg ville sett forbi det i såfall.. dog i utgangspunktet tiltrekkes jeg slanke menn. Det viktigste er likevel at han er frisk og rask, og det er mange menn med 20 kg for mye som både trener og spiser sunt.
Summers Skrevet 10. november 2014 #15 Skrevet 10. november 2014 Ønsker ikke en jente som er kraftigere enn meg. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #16 Skrevet 11. november 2014 Absolutt uten minste snev av tvil overhodet. Anonymous poster hash: d6858...bfa 2
Gjest Jessica-Oslo Skrevet 11. november 2014 #17 Skrevet 11. november 2014 Tror jeg kunne det, jeg faller ofte for personligheten..så om han fikk meg til å føle meg helt spesiell så kunne nok hjertet mitt banket for ham alene 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #18 Skrevet 11. november 2014 Noen få ekstra kilo går, men ikke feite folk. Tenner ikke på mye fett. Anonymous poster hash: a2d1a...c0b
Ulveedderkopp Skrevet 11. november 2014 #19 Skrevet 11. november 2014 Ja, så lenge han er aktiv og i god form da jeg trener en del selv. Men om han er direkte feit, nei absolutt ikke.
Gypsy22 Skrevet 11. november 2014 #20 Skrevet 11. november 2014 Noen kg ekstra gjør inne noe. Liker ikke veldig tynne menn heller. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå