Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva gjør dere med håret deres om natta? Nysgjerrig på hvordan jeg selv burde ha det.. Løst? Flette? Bun?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Varierer litt.Som oftest knytter jeg det opp i en topp.

Skrevet

Har det løst. Om jeg sover med noe i håret så blir håret en eneste stor floke jeg ikke får ut igjen. Been there, done that:P

Anonymous poster hash: 67bfb...6ee
  • Liker 4
Skrevet

Løst, får ikke til å sovne hvis jeg har noe i håret :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Litt forskjellig.

Skal jeg på tidligvakt så børster jeg håret og fletter det i ei løs flette. Hvis ikke sover jeg med det løst.

Når jeg sover med håret løst så ser jeg ut som ei krysning mellom Pulverheksa og ei hulder når jeg står opp, så flette frigir litt tid om morgenen da jeg slipper å stå i svima kl 05.30 for å børste ut floker.

Har krøller og hår til midjen, så blir litt å børste ut om morgenen. Sover som en mark i tillegg..

• Liker 3
Skrevet

Før hadde jeg flette eller "dott", men nå legger jeg det bak meg på puten. :P

Skrevet

I en dott, slik jeg har det i 99% av tiden mens jeg er våken. Kunne liksågodt bare ha barbert skiten av med det samme.

• Liker 8
Skrevet

Håret mitt henger og slenger

• Liker 2
Skrevet

Fletter det alltid! Har jeg gjort i 10 år. Får fine bølger dagen etter. Nå er det litt vel langt, så jeg lager en løs, rullet topp, som gir samme resultat.

• Liker 1
Skrevet

Løs flette skal være bra for å unngå mye slitasje.

• Liker 1
Skrevet

Håret mitt blir slitt når det blir flettet.. skjønner ikke helt hvorfor, alle andre jeg kjenner fletter det for at det ikke skal bli slitt.. Tror håret mitt er litt vrangt. Jeg pleier bare å ha det løst, fordi da ser håret best ut.

Av og til har jeg våknet med hår klump på puten, men det skylles som regel periode med mye stress.

• Liker 1
Skrevet

Løs flette på siden.

• Liker 1
Skrevet

Til daglig har jeg det stort sett løst, men når kvelden kommer og jeg tar hudrutinen på kvelden (fjerner sminke, hudrens osv) så pleier jeg å sette det opp i en løs dult, og legger meg da oftest med denne. Er det vått så fletter jeg det gjerne, enten vanlig eller fishtail, for å få litt bølger i håret.

• Liker 1
Skrevet

Har aldri sove med håret anna enn laust, med undantak av når eg må ha på lue. Jau, og så har det vel hendt at eg har gløymt å ta ut ei spenne eller to. No har eg bob, men det same gjaldt då eg hadde langt hår.

Skrevet

Jeg snurrer det rundt og legger det bak hodet mitt. Så det er altså løst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...