Gå til innhold

Interstellar

Anbefalte innlegg

Gjest Gurgemeie
Skrevet

Se denne filmen på kino! Fantastisk bra film (om du liker den slags, sci fi altså). En av de beste originale filmene jeg noensinne har sett! Alt er helt uventet, og det er ikke typisk amerikansk i det hele tatt. Virkelig en fantastisk film.

Just saying! :)

Har du sett den?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil se den men synes det er kjipt å gå alene på kino. Ser veldig spennende ut :)

Anonymous poster hash: c6d53...31a
Gjest Gurgemeie
Skrevet

Vil se den men synes det er kjipt å gå alene på kino. Ser veldig spennende ut :)

Anonymous poster hash: c6d53...31a

Ja, den ser jeg. Hva med å spørre om og ta det via en date? Hehe. Den er utrolig spennende. Hele veien, er den spennende, og det er ingen kjedelige øyeblikk! Var nesten uutholdelig noen ganger, for spenningen var virkelig til og ta og føle på! Sinnsykt bra film. Og om du ikke får noen med deg, dra alene! :) alle kommer til å være opptatt av filmen uansett.

Skrevet

Lenge siden jeg har vært på kino, men er fristet til å dra med meg min kjære for å se denne. Plan for helgen kanskje... :)

Skrevet

Ja denne filmen har jeg sett på kino i helgen. Angrer ikke på eneste krone.!!! Helt fantastisk kjempe film.

Men har litt dumt spørsmål. Når folk tar seg tur oppover til saturn eller andre planeter. Tar det ganske langt tid til dem kommer til målet?

Jeg holdte på å bremse med føtter når jeg var på kino og så på filmen hahaha. Det var at jeg følte at "jeg" var i filmen hahahaha.. Noen tilfeller var det også at jeg holdte igjen pusten.

Bra film. FANTASTISK. Anbefaler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...