Gå til innhold

Strikka gave til ei venninne- kjip gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lagd pulsvarmere og pannebånd som er tenkt som julegave til ei venninne.

Blir det litt "kjip" julegave å få syns dere? På en måte litt lite..? Eller er det fin gave å få? Takker for svar :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre det var i Marius-mønster, så hadde jeg syntes det var nedsig å få en slik gave. Strikkede plagg (bortsett fra Marius) er IKKE noe jeg går med.

• Liker 1
Skrevet

Er det noen som bruker pulsvarmere enda? Hadde dessverre ikke brukt det selv, men fin gave fordet.

Anonymous poster hash: 9b0b7...84b

• Liker 1
Gjest Uhumskheter
Skrevet

Du er den som kjenner venninna di best. Jeg ville takket pent og satt pris på gaven, men ville ikke brukt det.

Skrevet

Hadde satt pris på det :) I alle fall om du er flink til å strikke ;)

Mye heller det, som noen har brukt tid på, enn en billig krem/andre hudpleie produkter utenfor serien jeg egentlig bruker, pyntegjenstander osv :)

• Liker 9
Skrevet

Hvis det er i et fint mønster/farge: Ja takk :-)

Anonymous poster hash: 541f8...e07
  • Liker 1
Gjest caramiacaramella
Skrevet

Jeg ville blitt kjempeglad for hjemmestrikkede ting! Så koselig at du har tatt deg tid til å lage noe for hånd. Jeg pleier egentlig ikke bruke pulsvarmere da, liker mye bedre votter da fingrene mine blir så kalde med pulsvarmer.

Skrevet

Hadde heller strikket votter

Anonymous poster hash: f7f0c...d87
  • Liker 2
Skrevet

Har ei venninne som hekler og strikker luer til meg, elsker dem og bruker dem hele tiden.

Jeg er helt sjanseløs med strikkepinner selv, pluss hun strikker/hekler akkurat etter min smak. Setter veldig pris på det :)

Hadde digget pulsvarmere også, pannebånd hadde jeg aldri gått med, men det er jo bare smak og behag.

• Liker 2
Skrevet

Er det gjort ordentlig så er det en fin gave om hun bruker sånt. Jeg ville heller aldri brukt pannebånd, men som nevnt før er jo det smak og behag ☺

• Liker 2
Skrevet

Bestevenninna mi har strikket både votter og pulsvarmere i gave til meg, og det er helt ærlig noe av det fineste jeg har fått noensinne. Bruker dem hele tiden om høsten/vinteren, og det er veldig stas å ha noe som er så personlig, som hun har lagt ned arbeid og omtanke i for å glede meg. Med andre ord varmer det på mer enn en måte :)

Jeg tenker du kjenner stilen til venninnen din og vet hva slags farger/mønster hun liker, og hadde jeg vært henne ville jeg blitt overlykkelig over å få den gaven :)

• Liker 7
Skrevet

Utrolig koselig!! Hadde blitt kjempeglad

• Liker 3
Skrevet

Jeg ville brukt det, så lenge det er av garn som ikke klør. Synes pulsvarmere er kjekke på våren og høsten. Personlig ville jeg foretrukket lue over pannebånd, men du kjenner din venninne best og vet hva hun liker. Plukk farger/mønster som passer hennes smak.

Anonymous poster hash: b4546...787

Skrevet

Takker for tilbakemeldinger, da får jeg håpe hun blir fornøyd 😊 Hun som er tiltenkt gaven er glad i pannebånd, og bruker mer det enn lue. Ellers er det i en farge jeg vet hun liker ☺️

• Liker 6
Skrevet

Jeg hadde blitt superglad for en slik gave.
Men pulsvanter hadde jeg nok ikke brukt, votter er mer aktuelt, og kanskje en lue i stede for pannebånd. Men jeg bruker begge deler, så hadde blitt gald for begge der.
Så er jeg veldig glad i ullsokker, det hadde JEG blitt ekstra glad for ;)
Men som noen sa, heller noe hjemmestrikket en "dårlige" kremer og såper.

Skrevet

Jeg hadde blitt glad for det. Jeg foretrekker brede pannebånd i stedet for lue, og er fremdeles lei meg for de fine sorte pulsvarmerne i perlestrikk med rosa kant av små søte perler som jeg mistet.

Jeg har ikke hender til å strikke eller hekle, ingen i familien min har det. Så for meg er årets høydepunkt når jeg får hjemmestrikkede sokker fra min venninnes mor før jul :)

Anonymous poster hash: 60002...cc7
Skrevet

Jeg hadde synes det var en fin tanke og hadde vært veldig takknemlig, men det hadde nok ikke blitt til at jeg hadde brukt det.

Skrevet

Hadde blitt kjempeglad jeg :) en veldig omtenksom gave som du har brukt tid på :) Det betyr jo så mye mer om at du skulle kjøpt en dyr og overfladisk gave til henne.

Men som du ser i denne trådrn, så varierer det fra person til person om man liker gaven eller ikke.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad for en slik gave. Er veldig glad i hjemmelaget, og det ligger mye jobb og tanker bak noe slikt. Men jeg håper selvfølgelig at den som hadde laget det hadde sjekket litt, eller visste om, hvilke farger jeg liker osv. Og at de lager ting de vet jeg bruker.

Anonymous poster hash: 23971...eca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...