Gjest Primula Skrevet 21. juli 2004 #1 Del Skrevet 21. juli 2004 Vi skal flytte om 2-3 uker, og vil gjerne ha tips til hva vi må huske på av praktiske ting. Det være seg f.eks melde flytting til folkeregisteret, adresseforandring til posten++ Det er jo ikke så lett å huske på alt i en kaotisk tid.. Noen som har gode tråd og tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2004 #2 Del Skrevet 21. juli 2004 Jeg fikk en sånn liste av eiendomsmegleren min en gang jeg kjøpte leilighet. En sånn "Lykke til med nytt hjem" eller noe sånn. Der var det Folkeregisterskjema, strømkort etc. Spør om de har en sånn. Veldig greit, for som du sier, det er mye å huske på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 21. juli 2004 #3 Del Skrevet 21. juli 2004 Se her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2004 #4 Del Skrevet 21. juli 2004 sende adresseendringskort i GOD TID til de du ikke hører så ofte fra. Eks. er din strømleverasdør, veiavgiften, nrk osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå