Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er egentlig frisørprodukter bedre enn det man kjøper i butikk? :klo:

Jo dyrere og bedre eller?

Fler som har prøvd produkter som kun består av naturlige ingredienser, som Finn & Gunnar f.eks?
Jeg merker liksom ikke så stor forskjell.. kommer jo ann på hva jeg vil oppnå med håret da, men har veldig veldig langt hår, så tuppene er jo temmelig slitt selv om jeg har prøvd forskjellige kurer og balsam. men de kunne sikkert vært verre om jeg ikke brukte noen ting. Vanlig butikkshampo skal inneholde silikon, parfyme og parabener osv..noe ikke naturproduktene gjør, men håret mitt blir ikke stort finere av parabenfritt enn av f.eks Elvital..

Anonymous poster hash: 61bfa...afa
Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Frisørprodukter er mer konsentrerte og inneholder flere av de gode ingrediensene, butikkprodukter er mer utvannet og inneholder flere fyllestoffer som egentlig ikke gjør noe godt for håret. Men nå takler jeg verken silikoner eller sulfater i shampooer, så det gjør at jeg ikke går etter frisørshampooer heller lenger da de har enten eller. Men om jeg skal anbefale et merke uavhengig av hva jeg bruker nå blir det pureology :) Spesielt nanoworks serien.

Om du ikke merker noe forskjell på håret ditt er du nok en av de heldige som slipper å tenke spesielt på ingredienser, så det er ingen vits for deg å begynne heller. Jeg er sensitiv både innen hud og hår, og kan derfor ikke bruke hva som helst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...