Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg gullfarget neglelakk. Skikkelig gullfarget, blank, ensfarget og metallaktig. Finnes det?

Finner massevis med glitter i, eller sånne små shimmergreier. Og eller så er det brunaktig, gråaktig, rosatonet osv osv.

Jeg vil helst ha den akkurat lik gifteringen min i gult gull.

Noen som har tips til hvor jeg kan finne det?

Videoannonse
Annonse
Gjest BabyBlue
Skrevet

Maybelline Bold Gold?

Essie Good as Gold?

Etter et raskt google søk så de ut til å passe beskrivelsen din :)

Skrevet

Vil du ha skikkelig metallisk gull, prøv Minx, er en type folie man varmer opp og limer på neglen.

Jeg fikk satt på det en gang i sølv, herdet med shellac over, så ut som jeg hadde negler av stål =)

Skrevet

Maybelline Bold Gold?

Essie Good as Gold?

Etter et raskt google søk så de ut til å passe beskrivelsen din :)

Neh, det var det jeg mener med shimmerpartikler og litt gråaktig på en måte. Men takk for forslaget.

Vil du ha skikkelig metallisk gull, prøv Minx, er en type folie man varmer opp og limer på neglen.

Jeg fikk satt på det en gang i sølv, herdet med shellac over, så ut som jeg hadde negler av stål =)

Se der ja! Men hvordan funker sånn folie? Er det dyrt? Skulle helst hatt sånn vanlig flytende.

Ikke gull-aktig nok desverre, liker ikke shimmerpartikler og striper etter kosten.

Skrevet

Se der ja! Men hvordan funker sånn folie? Er det dyrt? Skulle helst hatt sånn vanlig flytende.

Tror jeg betalte 250 hos ei negledame her i Oslo.

Det var inkludert minx-klisterne og med et lag Shellac over sånn at det skal holde. Hun sa også at jeg kunne kjøpe hvilket som helst klister selv og så kunne hun sette dem på, da blir det jo enda billigere.

Du får sånne negleklister helt ned i en femmer inkludert shipping på eBay, ved hjelp av en Youtube-video og en god liten saks så kan du klare det selv hjemme. Hun negledamen min varmet dem bare opp litt under bordlampen, formet dem over neglen min og etterpå klippet hun av tuppen og filte dem litt til.

http://www.neglakademiet.no/skin/userfiles/files/STEG%20FOR%20STEG/Minx/Minx%20steg%20for%20steg%20mail.pdf

Men jeg tror shellac over er god idé, eller iallefall litt lakk over tuppen for å forsegle den sprekken der. Jeg har jo prøvd sånne negleklister fra H&M etc, og fem av dem er jo skrelt av før jeg har kommet meg inn i taxien på vei til fest. De holdt ikke i evigheter de gullneglene heller, men gjør du det selv så er det jo en enkel sak å bytte ut om noen skulle løsne litt.

Skrevet

OPI 50 years of style kanskje?

Anonymous poster hash: 952f0...01a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...