HanneB Skrevet 21. juli 2004 #1 Skrevet 21. juli 2004 på bildene fra fotografen........ :-? Det er snart 4 uker siden vi giftet oss og vi har enda ikke fått bildene....... De skylder på fotolab'n som har tekniske problemer (var vi så lite fotogene???)... I går hadde de fått bildene men manglet albumet... Fikk ikke se bildene før de var satt inn i albumet?? Hvor lang tid tar det egentlig???
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2004 #2 Skrevet 21. juli 2004 Får ikke se bildene før de er satt inn i albumet...? Host opp litt ryggrad og gakk ned igjen, og IKKE GI DEG! Makan, da...... Jeg hadde ikke gått derfra uten å få se dem......
hoppende Skrevet 21. juli 2004 #3 Skrevet 21. juli 2004 Hæææ?? Hvorfor skulle man ikke få se bildene før de var i albumet?? Det skjønte jeg ikke, hadde nok gått ned der og sagt at jeg ville sett bildene mine...
-ida- Skrevet 21. juli 2004 #4 Skrevet 21. juli 2004 Vi har ikke giftet oss ennå, menhar fått beskjed at vi kommer nok til å måtte vente så lenge før vi kan hente dem.
blyg Skrevet 21. juli 2004 #5 Skrevet 21. juli 2004 Vår fotograf tok digitale bilder. Og mandagen etter bryllupet fikk vi overlevert en cd med 460 bilder på. Disse har vi gått igjennom, og nå skal vi bestille de vi vil ha... skikkelig moro å få bildene så raskt... synes fotografene skal legge seg litt i "selen" slik at man får se bildene så fort som mulig jeg da!! blyg
April Skrevet 21. juli 2004 #6 Skrevet 21. juli 2004 Vi så heller ikke våre bilder før de var i album, fikk et album med prøvebilder som skulle vi finne et takkekort fra. Hvis det var noen bilder vi ville ta bort så var ikke det noe problem..Vi har også fått feil album, var ikke det vi hadde bestil! Skal tilbake til henne på lørdag og få se noen flere bilder og få nytt album! Skulle også ønske vi hadde valgt en fotograf som tar digitalbilder..
Gjest MrsL Skrevet 21. juli 2004 #7 Skrevet 21. juli 2004 Vi har heller ikke sett våre ennå, men fått lovnad på at vi skulle få albumet i dag. Og det er tre og en halv uke siden bryllupet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå