Gå til innhold

Cd-spiller til barn.. Gammeldags?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi har cd-spiller til barna ja :-)

Men så har vi ikke ipod/ipad som de kan høre musikk fra heller da.. Og våre mobiltelefoner har vi måtte være litt strenge med bruken av :-p

Men de er veldig glade i cd-spilleren sin altså! Hører lydbok og musikk.

Anonymous poster hash: 1a868...8d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte CDspiller med mikrofon til jul i fjor. I etterpåklokskapens navn ser jeg jo at det kanskje ikke var det lureste for vår del da mikrofonen er i flittig bruk selv ett år etterpå. Men veldig stas å bytte cder selv. Greit for oss også :) Så hvis jeg laster ned lydbok til å høre på i bilen feks. (Bruker da mobilen) så bare brenner jeg det over på en cd i tillegg. Veldig greit :) Gjør ikke noe om det kommer hakk i den heller da :)

Anonymous poster hash: ad38a...1c1

Skrevet

Vi har slitt ut en cd- spiller, så begge ungene får ny til jul. En til hvert rom. Karsten og Petra cden har blitt spilt sikkert tusen ganger, og de får den nye til jul :) koselig med cdspiller og cder! :)

Skrevet

4åringen her i huset har cd-spiller og hun elsker den. Hører på lydbok hver kveld og det var stor stas med egen cd-spiller. Hun fikk den i bursdagsgave fra morfar.

Anonymous poster hash: 86dd7...ea2

Skrevet

Jeg skal kjøpe cdspiller til min 2åring til jul.. den har med to mikrofoner... hun elsker å synge :)

Skrevet

Har hatt CD spiller til begge ungene.

Eldste hører fortsatt en del på lydbøker. (Vi låner mye på bliblioteket.)

Minsten har lenge hatt en sånn med mikrofoner, men nå tok vi fars gamle boomblaster (Som eldste har hatt før også.) Og satte inn til minsten.

Den har nemlig kassettspiller også. Og da kan vi spille kassetter fra mor var liten. :) Det er stas, da vi ikke får tak i alle disse på nyere formater.

Skrevet (endret)

Vi har en enkel cd-spiller med mikrofoner som har vært populær i førskolealderen, da kan de synge med selv også. Koster 3-400 kr på lekebutikkene.

Har ellers hatt en mp3-spiller som vi er veldig fornøyd med. SansaShaker heter den. Den har høytaler, men også mulighet til å koble til høretelefoner. Har tålt mye hard behandling og være mye brukt.

sandisk-Sansa-Shaker-mp3.jpg

Ser ellers at de to eldste våre bare bruker mini-iPadene de har til å spille musikk nå, selv om de har mp3-spiller (iPod) med docking/høytaler også.

PS: man får programmer som gjør om musikk fra cd til mp3-filer, så om du kjøper cd nå kan du fint gå over til mp3 siden.

Endret av Engel
Skrevet

Google "CD-spiller for barn" og du får opp mange ulike spillere!

Vår 4-åring hører på lydbok i senga hver kveld. Nå har Dyrene i Hakkebakkeskogen gått på repeat i ett år...den er veldig koselig og ufarlig har jeg skjønt; ting skal ikke være for skummelt ved leggetid...

Anonymous poster hash: 4eef4...58a
Skrevet

Min jente bruker CD-spilleren sin nesten hver kveld. Absolutt ikke ut.

Skrevet

Google "CD-spiller for barn" og du får opp mange ulike spillere! Vår 4-åring hører på lydbok i senga hver kveld. Nå har Dyrene i Hakkebakkeskogen gått på repeat i ett år...den er veldig koselig og ufarlig har jeg skjønt; ting skal ikke være for skummelt ved leggetid... Anonymous poster hash: 4eef4...58a

Her blir også cd-spilleren brukt av barnet hver dag. Så den er så absolutt ikke ut for vår del heller, selv om vi voksne riktignok har pakket bort egne cd'er.

Min eldste kan faktisk ikke høre på Hakkebakkeskogen på kvelden fordi barnet blir så redd for Mikkel rev.. Men den og Kardemommeby durer og går rett så ofte ellers i døgnet. Morsomt, når barna hører på det en selv hørte på som barn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...