Orca Skrevet 21. juli 2004 #1 Skrevet 21. juli 2004 Er så fornøyd! Gifter meg 14. august og har tatt alt med knusende ro. Begynte å seriøst tenke på å anskaffe kjole i forrige uke, men har hatt noen ideer om en enkel stilren sak (og da mener jeg enkel :-) ). Var på en brudesalong og fikk hetta. Svære, flotte kjoler, ikke noe med det, men jeg følte det som om jeg "kledde meg ut". Gikk derifra tomhendt. I går var jeg ute igjen, i en annen by. Sammen med min mor. Vi skulle til en annen brudesalong, men stakk innom en kjedebutikk for å kikke på noen bukser. Og der hang den. Kjolen min. På salg til 199,-! Vel, så hadde de ikke størrelsen min der, vi måtte kjøre til nabobyen og der var den "kun" til ordinær pris 499. Men den var akkurat slik samboeren min hadde beskrevet den når han så for seg meg komme opp stien på gressbakken der vielsen skal holdes. Er bare såå fornøyd! :-)
jea Skrevet 21. juli 2004 #2 Skrevet 21. juli 2004 Ja det må jeg si var billig kjole,flott..Gratulerer med kjole :-)
Siam Skrevet 21. juli 2004 #3 Skrevet 21. juli 2004 Ingenting er bedre enn å finne drømmekjolen så billig! Gratulerer!
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2004 #4 Skrevet 21. juli 2004 Hi hi, min første brudekjole kostet 249..... kjempekjekt ikke sant...? Vero Moda er en fin sjappe.........
hoppende Skrevet 21. juli 2004 #6 Skrevet 21. juli 2004 Så flott at du fant drømmekjolen til en sånn pris! Herlig. Har du bilde av den da?
Orca Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2004 Skal se hva jeg får til, er på ferie og har ikke utstyret mitt tilgjengelig. Kjolen ble kjøpt på Neste Stopp, er i bomull og sateng (?). Masse broderier og perler langs hele kanten rundt hele kjolen og opp mot midjen bak, er også sydd inn en trekant i sateng bak. Kjolen er litt lengre bak enn frem. På brystpartiet er det broderier og perler, samt sateng helt øverst (overbrystene). Det er spagettistropper, men jeg skal sy bredre stropper i dag. Jobber med bilde :-)
Martha Stewart Skrevet 21. juli 2004 #10 Skrevet 21. juli 2004 Gratulerer! Jeg kjøpte meg en flott kjole på Neste Stopp tidligere i sommer til 499,- som jeg har brukt som gjest i bryllup. Den sitter som et skudd og jeg er kjempefornøyd. :-)
Grooo Skrevet 24. juli 2004 #11 Skrevet 24. juli 2004 Godt å se at det er flere som har beina godt plantet på jorden og ikke MÅ ha det største og beste og dyreste. Selv leide jeg en "skikkelig" brudekjole, for det var det jeg hadde lyst på. Tror jeg har sett den du har kjøpt på Neste Stop, den er kjempefin! Håper vi får se bilder av dere etter den store dagen!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå