Gå til innhold

Fikk kontakt med jente, hun "forsvant"

Anbefalte innlegg

Skrevet

For et par uker siden fikk jeg kontakt med en jente på et datingsted. Vi fikk god kontakt, det gikk meldinger frem og tilbake innen datingstedet. Etter hvert foreslo hun å meldes utenom datingstedet, så det ble skype (jeg som foreslo, ønsket ikke å gi fra meg min Facebook, hun gikk med på det). Lørdagen for en uke siden hadde vi en lang skype-samtale, varte i flere timer (chat, ikke tale). Det var hyggelig.

Det lå også i kortene at vi skulle møtes. Jeg spurte tidligere den uka, hun sa ja, men det måtte bli uken etter (nå forrige uke) pga hennes timeplan. Men, siden den lørdagen da har jeg ikke hørt noe fra henne i det hele tatt. Hun har ikke vært pålogget på Skype i det hele tatt etter hva jeg har sett. Forrige onsdag sendte jeg en "hvordan går det"-melding til henne på datingstedet. Den meldingen var ikke åpnet. Prøvde med en "hatt en fin helg"-melding i går. Heller ikke den er åpnet enda, men hun har ikke vært pålogget siden jeg sendte siste melding. Så, dette ser vel ikke ut til å gå så bra. Så, hva tror dere? Håp? Eller er det bare å vente til uka er omme, og så blokke henne og fjerne henne fra Skype? Liker ikke løse tråder, hvis det skjærer seg vil jeg avslutte. Hva ville dere i så fall gjort?

Anonymous poster hash: 25c11...e4f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den derre nett datingen gir jeg helt opp. Er bare jomfruer som ser ut som erna solberg og ekstremt skadde personer. Og de som ikke er det bogner over med tilbud fra menn. De datene jeg har hatt, har vi alltid har sex selv om de sier hvor skikkelig de er osv osv. Ikke et snev av værdighet.

Anonymous poster hash: 5021c...98a
  • Liker 2
Skrevet

Bare vent. Ikke ta mer kontakt med henne.

Anonymous poster hash: d61d5...6da
Skrevet (endret)

For et par uker siden fikk jeg kontakt med en jente på et datingsted. Vi fikk god kontakt, det gikk meldinger frem og tilbake innen datingstedet. Etter hvert foreslo hun å meldes utenom datingstedet, så det ble skype (jeg som foreslo, ønsket ikke å gi fra meg min Facebook, hun gikk med på det). Lørdagen for en uke siden hadde vi en lang skype-samtale, varte i flere timer (chat, ikke tale). Det var hyggelig.

Det lå også i kortene at vi skulle møtes. Jeg spurte tidligere den uka, hun sa ja, men det måtte bli uken etter (nå forrige uke) pga hennes timeplan. Men, siden den lørdagen da har jeg ikke hørt noe fra henne i det hele tatt. Hun har ikke vært pålogget på Skype i det hele tatt etter hva jeg har sett. Forrige onsdag sendte jeg en "hvordan går det"-melding til henne på datingstedet. Den meldingen var ikke åpnet. Prøvde med en "hatt en fin helg"-melding i går. Heller ikke den er åpnet enda, men hun har ikke vært pålogget siden jeg sendte siste melding. Så, dette ser vel ikke ut til å gå så bra. Så, hva tror dere? Håp? Eller er det bare å vente til uka er omme, og så blokke henne og fjerne henne fra Skype? Liker ikke løse tråder, hvis det skjærer seg vil jeg avslutte. Hva ville dere i så fall gjort?

Det er jo en mulighet for at noe kan ha skjedd i hennes liv som fører til at alle prosjekter har blitt utsatt på ubestemt tid. For eks. mor som er syk etc.

Jeg råder deg til å ha is i magen og vente litt til før du avsier en endelig dom.

Endret av extra
  • Liker 10
Skrevet

Problemet nå er at jeg nok har mistet noe av interessen for henne. Syntes hun var hyggelig og alt det der, men nå føler jeg ikke at jeg har det store behovet for å møte henne. I hvert fall ikke så lenge det ikke er kontakt.

Nei, har ikke tenkt til å sende flere meldinger, det som er sendt får holde.

Anonymous poster hash: 7bc22...b59
Skrevet

Problemet nå er at jeg nok har mistet noe av interessen for henne. Syntes hun var hyggelig og alt det der, men nå føler jeg ikke at jeg har det store behovet for å møte henne. I hvert fall ikke så lenge det ikke er kontakt.

Nei, har ikke tenkt til å sende flere meldinger, det som er sendt får holde.

Vel, det er opp til deg hva du velger å gjøre. Jeg hadde sannsynligvis valgt det samme som deg, men det er mulig at atter andre ville ha ventet. Det avhenger av hvordan du ser på saken og hva som er viktig for deg. Du skal uansett ikke ha dårlig samvittighet fordi du tar en avgjørelse basert på det du har av informasjon pr. nå.

Lykke til!

Skrevet

Vel, det er opp til deg hva du velger å gjøre. Jeg hadde sannsynligvis valgt det samme som deg, men det er mulig at atter andre ville ha ventet. Det avhenger av hvordan du ser på saken og hva som er viktig for deg. Du skal uansett ikke ha dårlig samvittighet fordi du tar en avgjørelse basert på det du har av informasjon pr. nå.

Lykke til!

Jo, takk for det. Jeg kommer uansett ikke til å foreta meg noe før slutten av uka. Da er det en uke siden forrige melding ble sendt. Har jeg ikke fått noe svar da, så lurer jeg på om jeg bare skal blokke/fjerne henne. Evt. sende en høflig "lykke til videre"-melding før jeg gjør det, så slipper hun å lure (hvis hun bryr seg, da). Hva tenker dere om det siste?

Skrevet

Jo, takk for det. Jeg kommer uansett ikke til å foreta meg noe før slutten av uka. Da er det en uke siden forrige melding ble sendt. Har jeg ikke fått noe svar da, så lurer jeg på om jeg bare skal blokke/fjerne henne. Evt. sende en høflig "lykke til videre"-melding før jeg gjør det, så slipper hun å lure (hvis hun bryr seg, da). Hva tenker dere om det siste?

Hva synes du selv er den beste måten?

Skrevet

Hva synes du selv er den beste måten?

Er litt usikker, derfor jeg spør...

Det med damer har gått rett vest, før ble det i hvert fall en førstedate. Nå stopper det tydeligvis før der også...

Skrevet

Er litt usikker, derfor jeg spør...

Det med damer har gått rett vest, før ble det i hvert fall en førstedate. Nå stopper det tydeligvis før der også...

Jo, jeg skjønner det. Det er ingen rett svar med tanke på denne situasjonen. Spørsmålet er heller hva du ønsker å få ut av det. Du har mange valg; sende melding og ønske henne lykke til videre, ikke gjøre noe, vente. Hva du er komfortabel med er det viktigste. Om du velger det ene fremfor det andre, så er det fremdeles slik at kontakten med jenta er ikke-eksisterende. Om du da ikke innerst inne har et håp om at hun gir lyd fra seg?

• Liker 1
Skrevet

Skriv i hvert fall IKKE "lykke til videre". Ærlig talt, det har gått en uke liksom. Da hadde jeg himlet med øynene. Er du slik som dumper før du rekker å bli dumpet først? For meg virker det som om du mister interessen med én gang hun ikke er like ivrig som deg.

Ikke slett, ikke blokker; bare vent. Hvorfor MÅ det være nå eller aldri? Det kan ha skjedd noe. Hvis du er så ivrig på å møte henne som du mente selv så venter du :)

Anonymous poster hash: c393e...c73
  • Liker 5
Skrevet

Skriv i hvert fall IKKE "lykke til videre". Ærlig talt, det har gått en uke liksom. Da hadde jeg himlet med øynene. Er du slik som dumper før du rekker å bli dumpet først? For meg virker det som om du mister interessen med én gang hun ikke er like ivrig som deg.

Anonymous poster hash: c393e...c73

Tja, hun var faktisk pålogget etter at jeg sendte første melding. Og ja, hvis jeg merker at interessen dabber av på andre siden, så mister jeg også en del av interessen.

Nå er jeg faktisk ikke så ivrig på å møte henne, det spiller ikke så stor rolle for meg lenger.

Skrevet

Ikke noe vits å sende noe lykke til videre. Du vet jo ikke hva som har skjedd.

• Liker 1
Skrevet

Når sånt skjer med meg sender jeg som regel én "purring", og så lar det ligge. Vil hun ta kontakt så gjør hun det.

Aye, det skjer ofte her og. Hvis jeg føler at den andre personen ikke er spesielt interessert, eller oppfører seg på en måte jeg synes er litt kjip, mister jeg fort interesse og/eller respekt.

• Liker 1
Skrevet

Når sånt skjer med meg sender jeg som regel én "purring", og så lar det ligge. Vil hun ta kontakt så gjør hun det.

Aye, det skjer ofte her og. Hvis jeg føler at den andre personen ikke er spesielt interessert, eller oppfører seg på en måte jeg synes er litt kjip, mister jeg fort interesse og/eller respekt.

Det henger vel litt sammen. Mister man respekten for noen, så daler jo interessen for vedkommende ganske raskt også. :P

Skrevet

Det der er som om å høre om "min historie"

Det kommer mye av at man har ett liv utenom nett, noen jobber mye-bruker da internett for å slappe av, chatte med venner o,l-betyr ikke at hun har glemt deg for det.

Gi det litt tid, ikke vær så drastisk i avgjørelsene dine. Er en grunn til at det var interesse der i første omgang.

Anonymous poster hash: 0d2da...88d
  • Liker 1
Skrevet

Den derre nett datingen gir jeg helt opp. Er bare jomfruer som ser ut som erna solberg og ekstremt skadde personer. Og de som ikke er det bogner over med tilbud fra menn. De datene jeg har hatt, har vi alltid har sex selv om de sier hvor skikkelig de er osv osv. Ikke et snev av værdighet.

Anonymous poster hash: 5021c...98a

Så de jentene du har møtt som har hatt sex med deg har altså ingen verdighet, hva med deg da ? Jeg antar du var med? Er du også uten verdighet?

• Liker 7
Skrevet

Det er jo en mulighet for at noe kan ha skjedd i hennes liv som fører til at alle prosjekter har blitt utsatt på ubestemt tid. For eks. mor som er syk etc.

Jeg råder deg til å ha is i magen og vente litt til før du avsier en endelig dom.

Eller at halvparten om ikke flere på slike sider har et forhold fra før....

Skrevet

IKKE send "lykke til" melding.
Det virker desperat og det virker masete og det virker bittert.

Forsåvidt enig i at det har gått litt lang tid, men jeg har opplevd å få melding på f.eks sukker, og så venter jeg litt med å svare (fordi jeg vil tenke meg om osv) og så når jeg da får en bitter melding tilbake eller en blokkerling før jeg "rekker" å få svart så er det så mye minuser i boka at du aner ikke.

Anonymous poster hash: 23495...a41
  • Liker 2
Skrevet

Hvorfor har du sånn hastverk egentlig? Er du ute etter sex?

Anonymous poster hash: ba114...f3a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...