AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1 Del Skrevet 10. november 2014 Synes de ser så kule ut, men de er jo svindyre da Derfor hadde det vært fint å få høre hva andre synes før jeg evt går til innkjøp. Hvordan er de i størrelsen? Det er jo et italiensk merke, og de pleier vel å være små i størrelsen? Og så synes jeg det er så rart at samme bukse kan være baggy på en jente, mens den sitter ganske stramt på en annen? Blir ikke helt klok på hvor mange forskjellige modeller og farger det finnes heller, og hvor de evt kan kjøpes? Ser miinto.no selger disse, er det trygt å kjøpe der? Anonymous poster hash: 695f3...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2015 #2 Del Skrevet 5. september 2015 Gammelt innlegg, men ser ingen har svart. Jeg elsker Please jeansene, og har måtte kjøpt flere par for jeg orker ikke gå i andre jeans lenger. De er så utrolig gode å gå i! De er ganske store i størrelsen, faktisk, antagelig fordi de er stretchy. Selv om de er stretchy så blir de ikke slaskete. Anbefales på det sterkeste, selv om de er svindyre. De er verdt det! Anonymous poster hash: edc46...c9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mercudia Skrevet 14. mai 2016 #3 Del Skrevet 14. mai 2016 Noen andre som har innspill her? Vurderer som trådstarter om det er verdt å bruke så mye penger på et par jeans...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2016 #4 Del Skrevet 14. mai 2016 Har vært å prøvd Please, men ikke kjøpt enda Jeg må ha xs-s i Please, og bruker 27-28 " i jeans fra andre merker, så de er litt store i størrelsene ja. Miinto er trygt å handle fra ja. Grunnen til at jeg ikke har kjøpt, er at jeg ønsker meg baggyjeans som ikke er så smale nederst på bena. Anonymkode: 3ec67...9c3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå