Gå til innhold

Kosttilskudd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg sliter mye med maten og holder for øyeblikket på å legge om kostholdet. Jeg må ta det veldig sakte ettersom jeg har en uspesifisert spiseforstyrrelse (går i behandling for dette + depresjon). Den går ut på at jeg ikke greier å variere kosten min, at jeg spiser det samme HELE tiden, og om jeg tråkker så vidt utenfor komfortsonen min så smeller det totalt for meg. Er veldig besatt av mat, tenker på det hele tiden men får aldri meg selv til å spise noe annet enn den bestemte mattypen jeg har hekta på (kan for eksempel spise bare pizza hver dag i flere uker). Veldig travelt og veldig lite bra for kroppen min.

Nå har jeg endelig greid å variere maten litt, men det er noen næringstoffer jeg ikke får i meg nok av gjennom kosten. Dette er da jern og omega 3. Jeg fant disse: http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/fit-smart-vitamin_mineral-135-tabl

Og lurte på om noen hadde erfaring med dem? Jeg vil ikke betale så mye for noen piller, vet det er mange som tar Omega 3 piller men syns de er dyre. Og jeg vil ikke ha den ekle ettersmaken. Liker ikke makrell i tomat... :(

Anonymous poster hash: 356ad...87f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke erfaring med disse, men anbefaler deg å sjekke ut iherb.com :) mye billig helsekost!

Lykke til :) håper ting løsner seg litt for deg ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...