AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Er det sånn at smertene kommer før eggløsning, eller mens man har eggløsning? Jeg tok en test ikveld og den var positiv. Da bør vel el være imorgen/i overmorgen? Men jeg trodde el-smerter kom når egget ble sluppet? Det stemmer jo ikke da isåfall? Kan man altså ha el-smerter i 1-2 dager før egget slippes?Anonymous poster hash: 0b9c7...52b
Lilla-dings Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Jeg har smerter et par dager før. Sist hadde jeg vondt på en tirsdag, og el var på en fredag.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #3 Skrevet 10. november 2014 Jeg har smerter et par dager før. Sist hadde jeg vondt på en tirsdag, og el var på en fredag. Jeg forstår. Jeg har hatt for meg at man har smerter fordi egget slippes, uten at jeg vet hvor jeg har det fra.. Men da skjønner jeg at smertene fint kan komme dagen(e) før.Anonymous poster hash: 0b9c7...52b
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #4 Skrevet 10. november 2014 Det er sikkert individuelt? Jeg har skikkelige "mens"smerter den dagen El er. Som regel har jeg også kjent litt dagen før...Anonymous poster hash: 46d54...267
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #5 Skrevet 10. november 2014 Jeg har smerter kun en dag, og det er samme dag som el-testen er positiv. Er ikke 100 % sikker på om el er dag 1 eller 2 etter dette. Men mest sannsynlig dag 1 etter positiv test, da det er nøyaktig 14 dager før ikm.Anonymous poster hash: 0b9c7...52b
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 Jeg har ømme eggstokker i flere dager før El. På selve EL-dagen stikker det så det gjør direkte vondt og jeg kan også bli svimmel og kvalm. Men disse smertene er over på noen få timer. Så er nok veldig individuelt. Anonymous poster hash: b2a0f...5b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå