Gå til innhold

Er little mountains mulesingfri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brneklærmerket Little mountains altså.

Anonymous poster hash: 6d362...6be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt...

Skrevet

Hva betyr mulesingfri???

Anonymous poster hash: cd977...515

• Liker 2
Skrevet

Har selvsagt sendt mail for en MÅNED eller mye mer siden, uten å få svar... Derfor spør jeg her. Har selvsagt også sett på hjemmesiden.. :) Hvorfor spør alle "hva er mulesingfri" hele tiden? Er de helt dumme? Hvis de ikke forstår noe så enkelt som at man kan Google betydningen av ord, synes jeg synd på dem :( !

Skrevet

Har selvsagt sendt mail for en MÅNED eller mye mer siden, uten å få svar... Derfor spør jeg her. Har selvsagt også sett på hjemmesiden.. :) Hvorfor spør alle "hva er mulesingfri" hele tiden? Er de helt dumme? Hvis de ikke forstår noe så enkelt som at man kan Google betydningen av ord, synes jeg synd på dem :( !

Synes du har en ganske liberal definisjon av "alle"og "hele tiden", det er faktisk kun et menneske som har spurt hva mulesingfri betyr. Jeg må innrømme at jeg klikket meg inn på tråden fordi jeg lurte på hva det var du hadde skrevet feil.Hadde aldri hørt om mulesing før,og ordet så så rart ut for meg,at jeg trodde det var en feil. Men det var det ikke,og jeg lærte noe nytt i dag. Det kan hende vedkommende som spurte hva det var tenkte det samme som meg? Hvis antagelsen min hadde vært riktig hadde det faktisk ikke hjulpet å google. Jeg synes den avsluttende kommentaren din er usmakelig!

Anonymous poster hash: 307c0...971

• Liker 8
Skrevet

Det er barnekolleksjonen til iiS of Norway?

Kan ikke finne dem på noen liste, verken under iiS, Siv Elise Seland eller Little Mountains.Og det står ingenting om det på hjemmesidene deres, såvidt jeg kan se.

Er ikke det litt spesielt? Mulesingfrie produsenter har da all grunn til å svare på henvendelser, og stå oppført på dyrevernalliansenes lister.

Anonymous poster hash: 874a4...065
Skrevet

Uff da. Hvorfor bruker de ikke bedøvelse på disse sauene??

Boikotter alt som ikke er sikkert dyrevennlig ull fremover. Ellers blir det bambus. Dette visste jeg ikke. Shit! Takk for info om dette.

Fant du ut om little mountains var fri!?

Om de har facebook side kan det oftest være mer effektivt å skrive der.

Skrevet

Jeg lurer på om ullvang er. Trodde de brukte ull fra Norge - men er visst New Zealand :-( Æsj for en stygg industri :-(

Anonymous poster hash: 6bd03...f53

• 1 år senere...
Skrevet

Opp

Anonymkode: 80542...bf2

Skrevet
Den 17.11.2014 at 23.28, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer på om ullvang er. Trodde de brukte ull fra Norge - men er visst New Zealand :-( Æsj for en stygg industri :-(

Anonymous poster hash: 6bd03...f53

Ulvang er på lista over de som ull uten mulesing.

Anonymkode: be531...f4b

Skrevet
Den 12.11.2014 at 10.08, AnonymBruker skrev:

Du er ikke lite hovmodig, synes jeg. Jeg har ikke hørt om "mulesing" før nå. Hvordan fikk du vite om det? Du spør jo leserne om noe nå. Hvorfor gjør du det? Du kan finne ut om alt på google.

• Liker 3
Skrevet
12 timer siden, Arabella skrev:

Du er ikke lite hovmodig, synes jeg. Jeg har ikke hørt om "mulesing" før nå. Hvordan fikk du vite om det? Du spør jo leserne om noe nå. Hvorfor gjør du det? Du kan finne ut om alt på google.

Er du helt bak mål eller? Du kan finne ut alt om mulesing på Google. Du og.

Ser du ikke at denne tråden er fra 2014? De har ikke svart enda. Dårlig kundeservice. Men de støtter vel mulesing da, må en gå utfra, og da må jeg fraråde alle å kjøpe dette merket!!!

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du helt bak mål eller? Du kan finne ut alt om mulesing på Google. Du og.

Ser du ikke at denne tråden er fra 2014? De har ikke svart enda. Dårlig kundeservice. Men de støtter vel mulesing da, må en gå utfra, og da må jeg fraråde alle å kjøpe dette merket!!!

Nei, jeg er ikke helt bak mål. Jeg skrev at jeg ikke hadde hørt om "mulesing" før nå, da jeg leste innlegget fra TS, og spurte hvordan hun fikk vite om det. Jeg søkte på Google etterat jeg leste innlegget. Hvordan får man undersøkt noe man aldri har hørt eller lest om?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...