Gjest Lille-pus Skrevet 10. november 2014 #21 Skrevet 10. november 2014 Jeg må innrømme min egen svakhet for denne kjoletypen. Den er ikke kledelig til 'sånne som meg', men jeg lurer på om vi kan være inne på hovedsnittet her nå kanskje? A-line, ermeløs og kombinert med en liten og 'snuppete' cardigan?
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #22 Skrevet 10. november 2014 Har du prøvd en lys dekkstift på arrene? De forsvinner ikke av litt sminke, men kan bli mindre synlige. Anonymous poster hash: 15a8a...bb2
Lillesiren Skrevet 10. november 2014 #23 Skrevet 10. november 2014 På en person på snaut 160cm, så kan det fort virke noe stort, ja. Spesielt om man, som meg, har en heller liten bh-størrelse. Anonymous poster hash: 0970a...66f Det er det ikke:) A-kjole med halterneck (med fokus på rygg kanskje?) vil muligens kunne gjøre jobben om du er interessert i å skjule rumpa og balansere, men signerer Fantasdick på Tiger of Sweden-kjolen, tror den vil bli smashing på deg:)
Gjest Lille-pus Skrevet 10. november 2014 #24 Skrevet 10. november 2014 (endret) Det er det ikke:) A-kjole med halterneck (med fokus på rygg kanskje?) vil muligens kunne gjøre jobben om du er interessert i å skjule rumpa og balansere, men signerer Fantasdick på Tiger of Sweden-kjolen, tror den vil bli smashing på deg:) Den (tiger of Sweden kjolen) er en kjole sydd over en typisk blyantkjole modell med noen draperinger, så den jevner ikke ut så mye, - tvert i mot, som FantasDick så riktig påpeker. Kjolen er en meget pen kjole, men det er ikke den jeg umiddelbart tenker på om noen sier "en slank pære som ikke vil ha alt fokus på rumpen sin". Endret 10. november 2014 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #25 Skrevet 10. november 2014 Jeg må innrømme min egen svakhet for denne kjoletypen. Den er ikke kledelig til 'sånne som meg', men jeg lurer på om vi kan være inne på hovedsnittet her nå kanskje? A-line, ermeløs og kombinert med en liten og 'snuppete' cardigan? Kombinert med et fint belte, høres dette helt perfekt ut! En mørk grå eller marineblå sådan kjole, så er jeg solgt. Anonymous poster hash: 0970a...66f
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #26 Skrevet 10. november 2014 Gigantiske hofter på 93 cm i omkrets? Stusser på det jeg også. Jeg er like høy, hoftene mine er 2 cm større og jeg bruker størrelse 24 i bukser. Anonymous poster hash: 96558...1ee
Jolene Skrevet 10. november 2014 #27 Skrevet 10. november 2014 Personlig er jeg 91 cm rundt hofta og viser den gjerne frem, men det er ikke i alle situasjoner det er like passende med noe som er ettersittende heller. Denne kjolen dekker over rumpa/hofter, samtidig som du ikke trenger å tenke så mye på arr etter selvskading. Kombiner denne med et belte i en stilig kontrastfarge (rødt?) og noen matchende øredobber og sko og du er good to go! [KILDE] Denne kjolen har det samme prinsippet som over, men er ikke helsort. Det gir en spennende kombinasjon. Ville valgt smykker i sølv+sorte sko. [KILDE] Denne er også spennende og passende til julebord. Kombiner med sort clutch+sorte sko+sort bolero+enkle gulløredobber. [KILDE] 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #28 Skrevet 10. november 2014 Den er en kjole sydd over en typisk blyantkjole modell med noen draperinger, så den jevner ikke ut så mye, - tvert i mot, som FantasDick så riktig påpeker. Kjolen er en meget pen kjole, men det er ikke den jeg umiddelbart tenker på om noen sier "en slank pære som ikke vil ha alt fokus på rumpen sin". Jeg har dessverre falt for typen hav 3/4 erm med draperinger over brystet. For mye fokus på mine hofter kan jo få folk til å bli blendet, men den er jo fin da. Om jeg bare blir bittelitt tynnere. Tenker på en av mine østeuropeiske kollegaer, som viste seg å ha hoftestørrelse på 2/3 av min. Noen har det, som er spedbygd. Dog, så kommer jeg på den norske kollegaen som presterte å si at denne østeuropeiske kollegaen så ut som en "krigsfange", og da blir jeg pokkers sur, for jenta det er snakk om er petite, men normal. Formfull, til og med, men liten. Anonymous poster hash: 0970a...66f
Gjest Lille-pus Skrevet 10. november 2014 #29 Skrevet 10. november 2014 Kombinert med et fint belte, høres dette helt perfekt ut! En mørk grå eller marineblå sådan kjole, så er jeg solgt. Anonymous poster hash: 0970a...66f Den er faktisk oppgitt som marineblå, den inneholder litt elastan så den har stretch og den er heller ikke spesielt dyr med sine £50. På typisk britisk vis er måleskjema for produsenten vedlagt på siden. Det hele er altså ganske enkelt, - dersom man blir overmåte fristet. 1
Gjest Lille-pus Skrevet 10. november 2014 #30 Skrevet 10. november 2014 Jeg har dessverre falt for typen hav 3/4 erm med draperinger over brystet. For mye fokus på mine hofter kan jo få folk til å bli blendet, men den er jo fin da. Om jeg bare blir bittelitt tynnere. Tenker på en av mine østeuropeiske kollegaer, som viste seg å ha hoftestørrelse på 2/3 av min. Noen har det, som er spedbygd. Dog, så kommer jeg på den norske kollegaen som presterte å si at denne østeuropeiske kollegaen så ut som en "krigsfange", og da blir jeg pokkers sur, for jenta det er snakk om er petite, men normal. Formfull, til og med, men liten. Anonymous poster hash: 0970a...66f Ser den ja. Intensjonen var å kastrere alle tanker om at pærer er lubne, - for det er de så langt ifra selv om mange mener å tro akkurat det. Om jeg ikke husker aldeles feil så er Trinny (Trinny and Susanna) en pære, og jeg vil ikke akkurat påstå hun er spesielt lubben 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #31 Skrevet 10. november 2014 Stusser på det jeg også. Jeg er like høy, hoftene mine er 2 cm større og jeg bruker størrelse 24 i bukser.Anonymous poster hash: 96558...1ee Du mener tommestørrelse, sant? Det er jo fantastisk at du bruker 24 tommer rundt livet, da er du vel bare mer formfull enn meg. Selv bruker jeg ikke bukser, så må gå etter livvidden min. 27. Men du, kjære deg. At jeg har nesten samme mål som deg og er misfornøyd, betyr da ikke at du skal være misfornøyd? Jeg synes hoftene mine er for store, men det betyr ikke at jeg ville ha kastet et blikk på dine hofter og sagt "Herregud, så feit hun der er!" Anonymous poster hash: 0970a...66f 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #32 Skrevet 10. november 2014 Den er faktisk oppgitt som marineblå, den inneholder litt elastan så den har stretch og den er heller ikke spesielt dyr med sine £50. På typisk britisk vis er måleskjema for produsenten vedlagt på siden. Det hele er altså ganske enkelt, - dersom man blir overmåte fristet. Nå har jeg visst hatt et glass vin, som var ett for mye. Kunne du være så vennlig at du linket til denne herligheten? Anonymous poster hash: 0970a...66f
Gjest Lille-pus Skrevet 10. november 2014 #33 Skrevet 10. november 2014 Nå har jeg visst hatt et glass vin, som var ett for mye. Kunne du være så vennlig at du linket til denne herligheten? Anonymous poster hash: 0970a...66f Her er den: Lenke
Gjest Tigress Skrevet 11. november 2014 #34 Skrevet 11. november 2014 Eg er 160cm og 92cm over ræva. No skal det seiast at eg har smale hofter (!), men mykje rumpe, så eg gjer ingenting for å skjule ræva, men med dei måla som TS oppgjer er ho ein ganske typisk str. 36, kan hende 38 over baken. Det er ikkje nett gigantisk, altså. Men, eg er jo van med å kle den stutte kroppen min, og kan stadfeste at A-line-skjørt er vegen å gå. Med liten byste kan du fint bruke utringing utan at det blir vulgært. Problemet kan vel bli at du brukar ulik storleik oppe og nede. Eg vil tilrå A-skjørt, av di du dermed ofte kan kjøpte storleiken som passar rundt overkroppen og samstundes få plass til ræva. Halterneck (eller amerikansk skjæring som mor mi kallar det, det er eit så herleg nostalgisk uttrykk!) vil gje deg litt breiare skuldrar, og vil kunne balansere litt. For øvrig: loppemarknadar kan vere din ven - det er ein del 60-talskjolar å få der om ein er tidleg ute!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå