AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Hei Hadde samleie for ca ti dager siden. Følte meg litt rar noen dager etterpå men slo det bort som magetrøbbel. Jeg har ellers ekstrem god førdøyelse og lite vondt i magen så da det ikke gikk over klarte jeg ikke slutte å lure på om jeg var gravid. Jeg er en voksen dame og det hele virket usansynlig. Likevel kjøpte jec en gravidtest gor sikkerhets skyld. Apoteket anbefalte doc morris. Dro rett hjem og tok den selv om det var alt for tidlig. Den viste en sterk og en svak strek. Den svake streken var veldig svak men likevel synlig. Har vært mye stresset i det siste og hørt eggløsning kan foeskyve seg ved stress. Har også lest etterpå at doc morris er upålitelug. Har en merkelig følelse i magen og ømme bryster. Kan det være bare stress? Takker for innspill. Anonymous poster hash: f3a29...c06
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #2 Skrevet 11. november 2014 Det er den eneste testen jeg har fått skyggestrek på etter å ha bruktnmange forskjellige tester mye. Vent noen dager og test igjenAnonymous poster hash: a6311...9f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå