Gjest earlgrey Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Jeg spiser mye mat (2000-2500 kcal), har sittestillende arbeid og trener ikke. Likevell er jeg klassifisert som undervektig (BMI på 18). Folk reagerer på mengde sukker jeg kan ha i meg på en gang. Jeg er alltid trøtt og sliten, og nå har jeg begynt å tenke; kanskje jeg har en eller annen form for sykdom? Tenkte litt på høyt stoffskifte, men finnes det andre sykdommer som kan gi slike bivirkninger? Jeg vil helst ikke ta medisin som gjør at jeg legger på meg da jeg er veldig glad i mat, og vil helst unngå blodprøve :') Noen som har noe innspill?
BritneyBitch Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Slutt å spis sukker, du vil garantert merke forskjell.
Gjest Runforit Skrevet 10. november 2014 #3 Skrevet 10. november 2014 Symptomer på høyt stoffskifte Rask puls eller hjertebank Skjelving Svetting og manglende toleranse for varme Tretthet og slapphet Vekttap til tross for god matlyst Diaré Skjoldbruskkjertelen blir ofte forstørret (struma) Menstruasjonsforstyrrelser Uro og irritabilitet Søvnproblemer Øyeproblemer (blant annet fremstående øyne med stirrende blikk)
veraa94 Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 Prøv å spise mer variert og kutt ut mye sukker. Lavt energinivå kan ha noe med sukkerinntaket ditt å gjøre
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #5 Skrevet 12. november 2014 Sukker er ikke bra uansett vekt, kutt det ut. 2000 kalorier om dagen er ikke veldig mye, bare passende. Hvis du vil finne ut om du har høyt stoffskifte må du dessverre ta blodprøve. Anonymous poster hash: 43a5c...451
AnonymBruker Skrevet 12. november 2014 #6 Skrevet 12. november 2014 Du er trött og sliten fordi du ikke spiser variert og sunt. Endre kosthold så kroppen får tilskudd av trege karbohydrater og sunt fett så skal du se kroppen blir freshere Anonymous poster hash: f3c5b...338 1
Myth Skrevet 13. november 2014 #7 Skrevet 13. november 2014 Start med og introdusere komplekse karbohydrater. Kroppen min takke deg bedre! Du blir hva du spiser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå