lineej Skrevet 20. juli 2004 #1 Skrevet 20. juli 2004 Hei Her råder stor uenighet i min familie, hvem skal ha. Jeg mener det er brudgom, forlover og min far (min tilkommende har ikke noen far lenger). Men mange mener at far ikke skal ha, hva gjør dere?
Gjest Madam Felle Skrevet 20. juli 2004 #2 Skrevet 20. juli 2004 Hos oss blir det: brudgom, hans forlover, min far og mine tre sønner.
Lotte20 Skrevet 20. juli 2004 #3 Skrevet 20. juli 2004 Helt enig med deg jeg....min pappa skal også ha blomst.
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2004 #4 Skrevet 21. juli 2004 Hos oss blir det også tre knapphullsblomster: til brudgom, hans forlover og min pappa. Pappa skal jo gå opp kirkegulvet med meg, klart han må ha blomst :-)
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2004 #5 Skrevet 21. juli 2004 Her sier reglene at brudeparet kan bestemme dette helt selv. Hos oss var det min far, mannens forlover, brudesvennen, brudgommen og toastmasteren som hadde corsage.
Eiline Skrevet 21. juli 2004 #6 Skrevet 21. juli 2004 Selvfølgelig skal pappaen min ha knapphulsblomst! Trodde egentlig det var vanlig at brudens far hadde dette. Hos oss blir det min kjære, hans forlover og min far som skal ha corsage. Min kjæres far skal få velge om han vil ha en eller ikke.
hoppende Skrevet 21. juli 2004 #7 Skrevet 21. juli 2004 Så klart at pappa skal ha knappehullsblomst! Og også forloveren til min tilkommende og min tilkommende selvsagt. Det er vel helt vanlig det vel?
Damien* Skrevet 21. juli 2004 #8 Skrevet 21. juli 2004 mannen min hadde ikke blomst fordi han hadde kilt,kan ikke ha blomster med "folkedrakt". men ellers hadde blomsterpikene,forloverne,mammaene og pappaene knappehullsblomst.d var litt rart men d var moren min som ordnet d i Finland så eg kunne ikke klage heller....
Gjest MrsL Skrevet 21. juli 2004 #9 Skrevet 21. juli 2004 Min far, min tilkommende, hans forlover og brudesvennen hadde hos oss.
monja Skrevet 21. juli 2004 #10 Skrevet 21. juli 2004 Hos oss hadde begge pappa'ene og begge mannens forlovere knapphullsblomst. Mannen hadde ikke for han hadde på seg festdrakt, og da blander man ikke inn blomster.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå