AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1 Del Skrevet 10. november 2014 Prøver meg med et innlegg her i håp om noen råd som funker. Den siste uka har jeg vært helt slått ut pg oppblåst og hard mage. Er i tillegg skikkelig kvalm, og har nesten ikke matlyst. Hvis jeg klarer å få i meg noe mat, blir jeg så kvalm etterpå! Noen tips?Anonymous poster hash: b7d1b...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #2 Del Skrevet 10. november 2014 Er du forstoppet? Eller sliter du med å "få ting ut"? I såfall vil jeg anbefale Laxoberal dråper (kjøpes på apotek) som brukes frem til du føler du har fått systemet skikkelig i gang igjen, og i lengden anbefaler jeg Nycopro - Treg mage (melkesyrebakterier i pilleform) og å spise fiberrik mat, som f.eks frokostblanding/flakes med rug. Vet ikke om det er dette som er problemet ditt, men det du beskriver høres ut som når jeg blir skikkelig forstoppet. Da blir jeg til slutt kvalm av mat også. Håper det var til hjelp Anonymous poster hash: 37722...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #3 Del Skrevet 10. november 2014 Er du forstoppet? Eller sliter du med å "få ting ut"? I såfall vil jeg anbefale Laxoberal dråper (kjøpes på apotek) som brukes frem til du føler du har fått systemet skikkelig i gang igjen, og i lengden anbefaler jeg Nycopro - Treg mage (melkesyrebakterier i pilleform) og å spise fiberrik mat, som f.eks frokostblanding/flakes med rug. Vet ikke om det er dette som er problemet ditt, men det du beskriver høres ut som når jeg blir skikkelig forstoppet. Da blir jeg til slutt kvalm av mat også. Håper det var til hjelp Anonymous poster hash: 37722...14f Tusen takk for svar! Jeg skal prøve det:) jeg fr noe ut, men det tar tid, og ser ut som elgbæsj:/Anonymous poster hash: b7d1b...faf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #4 Del Skrevet 10. november 2014 Tusen takk for svar! Jeg skal prøve det:) jeg fr noe ut, men det tar tid, og ser ut som elgbæsj:/Anonymous poster hash: b7d1b...faf Hehe ja da tror jeg du har ganske så treg mage. Pass på hvis du tar Laxoberal at du ikke tar maks antall dråper, da det kan bli litt voldsomt (gjorde det en gang og da skulle plutselig ALT ut på en gang og det gjorde fryktelig vondt og tok lang tid). Lykke til Anonymous poster hash: 37722...14f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå