apriljente Skrevet 21. juli 2004 #21 Skrevet 21. juli 2004 Som de andre sier: Kjole nr 1 Men er du typen til å kle noen av de andre kjolene, så hvorfor ikke. Kanskje lurt å se om du kan finne tilsvarende i butikker, og prøve dem, gjerne ta bilder og studere. Tror først da man vet helt eksakt. Kanskje litt kjedelig å bruke masse tid på en kjole man tilslutt ikke føler at man kler :o Lykke til uansett valg 8)
Lythande Skrevet 21. juli 2004 #22 Skrevet 21. juli 2004 Likte mønsteret du likte best, men synes også at de andre kjolene var fine. Tenkte på deg med engang når jeg så kjole nr 2, det er dine farger. MEN den er kanskje litt for voluminøs i skjørtet. Gleder meg til å se hvilken kjole/mønster du ender opp med.
Fru Snurp Skrevet 21. juli 2004 #24 Skrevet 21. juli 2004 Den første kjolen synes jeg var pen :-), selv om den ikke er helt min stil. De to andre synes jeg var to much og direkte stygge (sorry) Den du har funnet mønster til var den jeg like aller best av disse alternative. Veldig fin synes jeg :-) Enkel, men likevel spesiell. Fin med kappen til også!!
Martha Stewart Skrevet 21. juli 2004 #25 Skrevet 21. juli 2004 Men, planen er å sy selv, og da trenger jeg litt tid. Liker dette mønsteret. Den kjolen var dritlekker - kunne jeg tenkt meg selv! Synes det er veldig flott med ermer på brudekjoler. :-) Lurte også en stund på å få sydd meg kjole, men siden jeg ikke er noe flink å sy + at jeg fant drømmekjolen til en ok pris, så er ikke det aktuelt nå. Den røde Sincerity-kjolen var også veldig fin.
Diva Skrevet 21. juli 2004 #26 Skrevet 21. juli 2004 Kjole nr. 1!!! Den var helt skjønn! Likte de to andre og jeg, men den første gav meg helt hakeslepp! God smak i kjoler du, Lunacia :D
Seterjenta Skrevet 22. juli 2004 #27 Skrevet 22. juli 2004 Fant noen mønster som jeg syntes var litt stilige og spesielle Hva synes du Lunacia? her og her og her... og ett til
Gjest MrsL Skrevet 22. juli 2004 #28 Skrevet 22. juli 2004 Fant noen mønster som jeg syntes var litt stilige og spesielle Hva synes du Lunacia? her og her og her... og ett til Stilig :-)
Bokalven Skrevet 22. juli 2004 Forfatter #29 Skrevet 22. juli 2004 Fant noen mønster som jeg syntes var litt stilige og spesielle Hva synes du Lunacia? Søte, de. Har sett på et par av dem før. Liker den sorte, siste godt.
Peluche Skrevet 22. juli 2004 #30 Skrevet 22. juli 2004 Syntes den du hadde mønster på var finest i snittet, den første hadde en nydelig farge og et veldig pent stoff, men syntes ikke den var så spektakulært flott i snittet egentlig. Skal du først ha "sånn" kjole synes jeg kjole nr. 2 i andre stoff og andre farger (den på bildet hadde VEL høy Moulin Rouge-faktor) hadde vært vel så stilig. Kanskje svart, tykk fløyel foran og tykk, dyprød sateng (som kjole nr. 1) på resten?Tror jeg hadde blitt alvorlig tøft...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå