Gå til innhold

Jeg gir meg ikke... ;)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:o

Den første var heeelt fantastisk!

Skrevet
:o

Den første var heeelt fantastisk!

:Nikke:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Den første var nydelig :wink:

Skrevet

Den første kunne jeg ha tenkt meg selv. :sjarmor:

Skrevet

Den første var kjempeflott..... :Nikke:

Skrevet

:ler:

Synes du er så søt jeg, Lunacia... Strever såååå fælt med kjolen, og så skal du vel ikke gifte deg før enn i 2006, hvis jeg har forstått riktig?

(Men jeg er av samme ulla, leiter etter kjole til mitt bryllup om to år jeg også...) Jeg som deg er ute etter noe utradisjonelt, og da gjelder det å være tidlig ute for å sikre seg drømmekjolen :wink:

Jeg likte også kjole nr. 1. Kjole 3 var også kjempefin!

Gjest Anonymous
Skrevet

Den første var flott. De andre var litt too much for meg, men det er jo som alltid smak og behag.

Skrevet
:ler:

Synes du er så søt jeg, Lunacia... Strever såååå fælt med kjolen, og så skal du vel ikke gifte deg før enn i 2006, hvis jeg har forstått riktig?

Om to eller tre år, dato er ikke satt... :)

Men, planen er å sy selv, og da trenger jeg litt tid.

Liker dette mønsteret.

Skrevet

Den første var dritlekker!! :)

De to andre............ veeeeel.........

Skrevet

Enig med de andre her. Den første var kjempelekker.

Skrevet

Må bare henge meg på de andre her... Jeg synes også den første var utrolig pen - kunne godt tenkt meg noe sånt selv, hvis jeg ikke skulle ha hvit!! :-)

Skrevet

Enig med de andre den første kjolen var flott, men jeg likte kanskje enda bedre den kjolen du har funnet mønster til. Kjekt å kunne sy kjole selv da blir det jo noe helt eget ved kjolen, men jeg kan dessverre ikke sy.... Er HVIT kjole helt uaktuelt for deg? *lurer*

Gjest Xavia
Skrevet

Den første kjolen var utrolig stilig og lekker!!!

De to andre kan jeg styre min begeistring for... :wink:

Skrevet
Er HVIT kjole helt uaktuelt for deg? *lurer*

Ja. Føler meg fryktelig ukomfortabel i hvitt. Dessuten er det bare ikke min stil. Som en venninne sa til meg: "Jeg kan absolutt IKKE se for meg deg i hvit brudekjole..."

Skrevet

Nei man skal ikke gå på kompromiss med seg selv - er man ikke en hvit brud så er man ikke en hvit brud... Forloveden min er kjempe nervøs for at jeg skal stille opp i en orange, brun eller rød brudekjole på den store dagen... (jeg elsker de fargene!) Han drømmer om meg som hvit brud og har sagt at han kommer til å gå sin vei hvis jeg stiller opp med noe annet enn hvit kjole.... :hoho: Men jeg har faktisk lyst til å være hvit brud, så jeg har gjentatte ganger sagt at han ikke har noe å bekymre seg over. Han er litt skeptisk for det :wink:

Skrevet
Nei man skal ikke gå på kompromiss med seg selv - er man ikke en hvit brud så er man ikke en hvit brud... Forloveden min er kjempe nervøs for at jeg skal stille opp i en orange' date= brun eller rød brudekjole på den store dagen... (jeg elsker de fargene!) Han drømmer om meg som hvit brud og har sagt at han kommer til å gå sin vei hvis jeg stiller opp med noe annet enn hvit kjole.... :hoho: Men jeg har faktisk lyst til å være hvit brud, så jeg har gjentatte ganger sagt at han ikke har noe å bekymre seg over. Han er litt skeptisk for det :wink:

Det er jo greit så lenge du ønsker det selv. Heldigvis har ikke min kjære forventninger om å se meg som hvit brud. Tror ikke det har falt ham inn en gang. :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...