AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #1 Skrevet 10. november 2014 Hvordan reagerte du isåfall? Kom han tilbake til deg? Tok det lang tid for deg å komme over det? Eller møte en ny? Jeg fant akkurat ut at mannen jeg har datet i en periode (og som hadde sagt han ikke date andre, samt var ute etter et seriøst forhold), mistet impulskontrollen totalt da en gammel flamme visstnok hadde dukket opp, og svosj så var han borre.... Igjen sitter jeg og føler meg ensom og forlatt..rakk dessverre å bli litt hekta på håpet om kjærlighet, og er vanskelig å innse at det er over. Håper istedet at han kommer tilbake...Anonymous poster hash: 9380c...fdc
AnonymBruker Skrevet 10. november 2014 #2 Skrevet 10. november 2014 Hvordan reagerte du isåfall? Kom han tilbake til deg? Tok det lang tid for deg å komme over det? Eller møte en ny? Jeg fant akkurat ut at mannen jeg har datet i en periode (og som hadde sagt han ikke date andre, samt var ute etter et seriøst forhold), mistet impulskontrollen totalt da en gammel flamme visstnok hadde dukket opp, og svosj så var han borre....Anonymous poster hash: 9380c...fdc Av og til er det fristende å droppe å like disse mennene som har fler valgmuligheter blant damer, istedet for å stole på dem. Anonymous poster hash: 50413...677
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #3 Skrevet 11. november 2014 eller bare senke de syke kravene dere har. er også en mulighet. Kanskje de de mennene dere ikke trodde var noe en sjangse Anonymous poster hash: 1d3de...051
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #4 Skrevet 11. november 2014 LoL, owned Anonymous poster hash: ec054...e3c
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #5 Skrevet 11. november 2014 Hvordan reagerte du isåfall? Kom han tilbake til deg? Tok det lang tid for deg å komme over det? Eller møte en ny? Jeg fant akkurat ut at mannen jeg har datet i en periode (og som hadde sagt han ikke date andre, samt var ute etter et seriøst forhold), mistet impulskontrollen totalt da en gammel flamme visstnok hadde dukket opp, og svosj så var han borre.... Igjen sitter jeg og føler meg ensom og forlatt..rakk dessverre å bli litt hekta på håpet om kjærlighet, og er vanskelig å innse at det er over. Håper istedet at han kommer tilbake...Anonymous poster hash: 9380c...fdc Du ønsker taperen skal komme tilbake. Isåfall vil dere utgjøre et godt taperlag! Anonymous poster hash: ec054...e3c
AnonymBruker Skrevet 11. november 2014 #6 Skrevet 11. november 2014 I sommer datet jeg en mann en stund, så reiste jeg på 2 ukers ferie med barna mine. Vi chattet hver eneste dag, og han hadde aldri følt så sterkt før, og det var ikke måte på alt vi skulle gjøre, og hvor fantastisk han og jeg var. Dette var hver eneste dag. Da flyet landet da vi kom hjem, var det melding på telefonen, om at han hadde møtt en annen, og vi kunne ikke møtes mer. Men det er jo hans tap, og jeg ville aldri ha tatt han tilbake. Jeg vil være noens første valg. Anonymous poster hash: a370a...f07
Meline37 Skrevet 11. november 2014 #7 Skrevet 11. november 2014 Hvordan reagerte du isåfall? Kom han tilbake til deg? Tok det lang tid for deg å komme over det? Eller møte en ny? Jeg fant akkurat ut at mannen jeg har datet i en periode (og som hadde sagt han ikke date andre, samt var ute etter et seriøst forhold), mistet impulskontrollen totalt da en gammel flamme visstnok hadde dukket opp, og svosj så var han borre.... Igjen sitter jeg og føler meg ensom og forlatt..rakk dessverre å bli litt hekta på håpet om kjærlighet, og er vanskelig å innse at det er over. Håper istedet at han kommer tilbake...Anonymous poster hash: 9380c...fdc Sånnt godtar ikke jeg. Dobbeldater en mann som jeg dater, så er han ut! Da er han ikke nok interessert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå